مسی : رویایی که در انتظارش بودیم به حقیقت پیوست

دیوید بکام اسطوره دنیای فوتبال بار دیگر تأکید کرد که در آرزوی آوردن بهترین بازیکنان جهان به لیگ آمریکا بوده و لیونل مسی هم گفت که برای ماجراجویی جدیدش هیجان‌زده است.

تأیید رسمی پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی به معنای تحقق هدف دیوید بکام برای آوردن استعدادهای برتر فوتبال جهان به این شهر در ایالت فلوریدای آمریکا بود. ورود لیونل مسی به لیگ MLS بزرگ‌ترین حضور یک بازیکن در لیگ فوتبال آمریکا به شمار می‌رود.

بکام: رویای آوردن بهترین بازیکنان جهان را دارم

دیوید بکام پس از رسمی شدن این انتقال گفت: «۱۰ سال پیش زمانی که سفرم را برای ساختن یک تیم جدید در میامی آغاز کردم، گفتم که رویای آوردن بهترین بازیکنان جهان را به این شهر شگفت‌انگیز دارم. بازیکنانی که با جاه‌طلبی من در زمان پیوستن به لس‌آنجلس گلکسی برای کمک به رشد فوتبال در ایالات متحده آمریکا و ساختن میراثی برای نسل بعدی در این ورزش که بسیار دوستش داریم، اشتراک دارند. امروز آن رویا به حقیقت پیوست. من نمی‌توانم بیش از این، از این که بازیکنی با درجه لئو به باشگاه‌مان می‌پیوند، افتخار کنم. اما همچنین خوشحالم که از یک دوست خوب، فردی شگفت‌انگیز و خانواده زیبایش برای پیوستن به جامعه اینترمیامی استقبال کنم. مرحله بعدی ماجراجویی ما از اینجا شروع می‌شود و نمی‌توانم منتظر حضور لئو در زمین باشم.»

اسطوره انگلیسی منچستریونایتد و رئال‌مادرید همواره ابراز امیدواری کرده که میراثی ماندگار را در میامی به جای بگذارد. ورود مسی به این شهر عملکرد تیمش را درون زمین بهبود خواهد بخشید و اینتر را در صحنه فوتبال برجسته‌تر خواهد کرد.

 بکام

مسی: برای شروع در آمریکا هیجان‌زده هستم

قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ برای بازی افتتاحیه لیگ کاپ در تاریخ ۲۱ جولای (۳۰ تیر) در دسترس خواهد بود. مسابقات فوتبال آمریکای شمالی که بین تیم‌های لیگ‌های مکزیک و آمریکا برگزار خواهد شد و هدف آن تعیین ۳ باشگاهی است که به جام کونکاکاف ۲۰۲۴ راه پیدا می‌کنند.

لیونل مسی پس از معرفی شدن توسط باشگاه اینترمیامی گفت: «بسیار هیجان‌زده هستم که گام بعدی دوران حرفه‌ای‌ام را با اینترمیامی و در ایالات متحده آمریکا شروع می‌کنم. این فرصتی فوق‌العاده است و ما با هم به ساختن این پروژه زیبا ادامه خواهیم داد. ایده این است که برای دستیابی به اهدافی که تعیین کرده‌ایم با هم کار کینم و من بسیار مشتاق هستم که در خانه جدیدم به آن کمک کنم.»

لیونل مسی در بارسلونا به یک ستاره تبدیل شد؛ جایی که از رده پایه شروع کرد و ۱۷ سال در تیم بزرگسالان به پیشرفتش ادامه داد. این بازیکن افسانه‌ای رکورد قابل توجهی از ۷۸۰ بازی، ۶۷۲ گل و ۲۹۱ پاس‌گل را به‌دست آورد و برترین بازیکن تاریخ بارسلونا از لحاظ حضور و تعداد گل به شمار می‌رود.

 

دیدگاه