کجای دنیا داور با تیم قهرمان خوشحالی می‌کند؟/ درآمد ۱۲۷ میلیاردی یک دلال از نقل‌ و انتقالات

رییس فدراسیون فوتبال با انتقاد از برخی رفتار داوران گفت: در زمین هم نباید کار ناشایستی از او ببینیم. یک تیمی قهرمان می‌شود داور در خوشحالی تیم شرکت کند و دنبال آن بدود. کجای دنیا این را می بینیم؟

مهدی تاج در همایش داوران و کمک داوران فوتبال که از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است، گفت: آقای افشاریان آمار خوبی دادند که ۲۱ درصد داوران ما اشتباه داشتند. اینکه به سمتی برویم که اشباه را بپذیریم یک شجاعت است و از افشاریان تشکر می‌کنم. مطمئنا بعد از این صحبت‌ها مردم به جامعه داوران بیشتر احترام می‌گذارند تا اینکه شما مثلا می‌گفتید «نخیر داوران ما هیچ اشتباهی ندارند». اگر این حرف عنوان شود یا مغرضیم یا جاهل. یک وقت می‌گوییم داوری اشتباه دارد اما این اشتباهات سازمان یافته است که بنده اعلام می‌کنم این اشتباهات سازمان یافته نیست.

درآمد ۱۲۷ میلیاردی یک دلال از نقل‌وانتقالات

رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بحث سقف قراردادها یک تحول است و طبیعی است یک‌سری هم مقاومت می‌کنند. یکسری گفتند وارد این ماجرا شدی، تو را می زنند. ممکن است این‌ها رسانه و تیم و آدم داشته باشند. وقتی درآمد کم است اولین کار این است که کنترل هزینه کنیم. خب ما این کار را کردیم. وقتی هر باشگاهی می‌گوید ما ضرر کردیم و ۶ باشگاه ما با اغماض مجوز حرفه‌ای گرفتند، باید هزینه‌ها کنترل شود. خود شما گفتید بازیکن خارجی بی‌کیفیت می‌آید یا آپشن آن بازیکن ۱۰ برابر قراردادش است. ما این تصمیم را گرفتیم، بعد می‌آیند به جمع‌بندی اعتراض می‌کنند. معلوم است دلالی که میلیاردها تومان سود داشته، راحت نمی‌نشیند و به همه فشار می‌آورد. به طور مثال یک دلال ۱۲۷ میلیارد تومان درآمد داشته است!

 

 

 

 

 

دیدگاه