فرصتی بزرگ پیش روی مسی

لیونل مسی سه فرصت دارد تا با اینترمیامی در این فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی شود و اگر موفق شود از دنی آلوس به عنوان بازیکنی که بیشترین جام‌ها را کسب کرده پیشی می‌گیرد.

ورود لیونل مسی به اینترمیامی صحنه MLS را تکان داده و هر حرکتی که این بازیکن آرژانتینی با پیراهن جدیدش در ایالات متحده انجام می‌دهد باعث هیاهو می‌شود. این موضوع در معرفی و اولین جلسه تمرینی او زیر نظر تاتا مارتینو که بیش از ۲۰۰ رسانه از سراسر جهان در آن حضور داشتند مشهود بود.

اما یک آمار وجود دارد که می‌تواند لیونل مسی را در سال ۲۰۲۳ حتی بیشتر از قبل به اوج برساند: او سه شانس در باقی مانده فصل برای کسب دو عنوان با اینتر میامی دارد تا تبدیل به بازیکنی با بیشترین جام‌های کسب شده بشود، عنوانی که در حال حاضر در اختیار دنی آلوس است که یک جام بیشتر از اسطوره آرژانتینی در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده است: ۴۴ بر ۴۳. برای اینکه این اتفاق بیافتد، مسی و اینترمیامی باید دو عنوان از سه عنوان را کسب کنند: MLS، جام اوپن آمریکا و جام اتحادیه.

علیرغم این واقعیت که این تیم در حال حاضر در انتهای کنفرانس شرق قرار دارد و در ۲۲ بازی تنها ۱۸ امتیاز کسب کرده، با ۵ پیروزی، ۳ تساوی و ۱۴ شکست.

 

دیدگاه