انتخاب اول و آخرم پرسپولیس است

مدافع باتجربه پرسپولیس در بازی تدارکاتی مقابل نفت آبادان گلی تماشایی به ثمر رساند و اکنون وعده تکرار آن در بازی رسمی را می‌دهد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از دو فصل دوری از پرسپولیس بار دیگر به این تیم بازگشته و پیراهن شماره ۶ محبوب خود را دریافت کرده است. کنعانی‌زادگان از لک زدن دلش برای بازی در این تیم و تشویق طرفداران می‌گوید و مدعی است با بالاترین انگیزه برای شروع فصل لحظه‌شماری می‌کند.

مدافع سرخ‌ها درباره شرایط تیم در مسیر آماده‌سازی می‌گوید: ابتدا بار دیگر باید خوشحالی خود بابت بازگشت به پرسپولیس را بگویم. قطعا جزو بهترین اتفاقات برایم بوده. از دیگر تیم‌هایی که پیشنهاد دادند هم تشکر می‌کنم و قطعا انتخاب اول و آخرم پرسپولیس است. همیشه خودم را مدیون پرسپولیس، طرفدارانش و این پیراهن می‌دانم.

محمدحسین کنعانی‌زادگان

وی ادامه داد: تمرینات را با هیجان شروع دوباره فصل دنبال می‌کنیم. دیدارهای مناسبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط فنیکری را طبق نظر آقا یحیی‌ دنبال می‌کنیم. در فرصت کوتاه باقی‌مانده از تمام توان خودمان برای آمادگی بیشتر سود خواهیم برد. لیگ سختی پیش‌روی ما قرار دارد و باید با رقبایی روبرو شویم که هزینه زیادتری از قهرمان متحمل شده‌اند. ما این قهرمانی و مسیر را ادامه دهیم و بار دیگر به خواسته هواداران برسیم.

کنعانی زادگان درباره گلی که برابر نفت آبادان به ثمر رساند نیز گفت: تا باشه از این گل‌ها در لیگ برتر و خصوصا آسیا! ما یک تیم هستیم و پیراهن پرسپولیس را بر تن داریم. تمام ذهن ما موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران است. قطعا دوست دارم ضمن کارهای دفاعی در زدن گل هم به تیم کمک کنم و اتفاق خوبی را کنار هم رقم بزنیم. متوجه شدم که مدافعان حریف قصد دارند پرش کنند و تصمیم گرفتم با شدت بیشتری توپ را زمینی بزنم و خوشبختانه گل شد. مهم گل زدن و البته موفقیت در بازی‌های رسمی است. باز هم می‌گویم که کار سختی در فصل آینده در پیش خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل اتفاقات شیرینی برای هواداران در کنار هم رقم بزنیم.

کنعانی زادگان با اشاره به فرصت کوتاه باقیمانده تا شروع فصل گفت: به شخصه برای شروع لیگ لحظه شماری می‌کنیم و صادقانه بگویم که از همین الان دلم برای بازی در آزادی و با حضور هواداران لک زده است. اینکه دوباره با شور و تشویق آن‌ها بازی کنیم برای من یک اتفاق بزرگ خواهد بود و به عنوان جزیی از تیم می‌گویم که فصل آینده سخت برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. در آسیا هم که می‌بینید حریفان به چه شکل در حال جذب بازیکن هستند و شاید فکر کنید که کار سختی داریم اما باید بگویم برای ما به عنوان پرسپولیس هیچ غیرممکنی وجود ندارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه