تمجید رسانه روسی از لژیونر استقلالی

یک وبسایت روسی نخستین حضور محبی با پیراهن روستوف را مثبت ارزیابی کرد.

در فاصله چند ساعت تا برگزاری دیدار با زنیت سن پترزبورگ بود که مشکل روستوف برای استفاده از بازیکنان جدید حل شد. این تیم به دلیل بدهی‌ای که داشت، توسط فیفا با محرومیت روبرو شده بود ولی در آستانه این بازی حساس، موفق به حل مشکل خود شد.

این موضوع به معنای حضور محمد محبی در ترکیب روستوف بود. جایی که والری کارپین در نیمه دوم از وینگر ایرانی خود استفاده کرد و محبی نخستین بازی خود با لباس تیم جدیدش را انجام داد.

وب سایت don24 روسیه در گزارش این بازی و پس از ارزیابی عملکرد بازیکنان جدید روستوف، به تمجید از ستاره ایرانی روستوف پرداخت و نخستین نمایش وی را تحسین کرد.

این رسانه نوشت: روستوف در نیمه دوم فشار را بیشتر کرد و دو بازیکن جدید وارد زمین شدند. رومن اکباشف و محمد محبی. رومن بیشتر در سایه بود ولی وینگر ایرانی اولین بازی خود را بسیار خوب انجام داد. او اقدامات مفیدی را در زمین انجام داد. حضور فعال در مناطق آزاد، پیروزی در دوئل های تن به تن، پاس های باکیفیت، مبارزه تا آخرین لحظه و در نهایت ضربه ای که با آن تقریباً روستوف به گل تساوی رسید.

این رسانه به ضربه محبی اشاره می کند که پس از رسیدن به الکسی میرنوف، منجر به سرنگونی او در محوطه جریمه شد و داور در دقیقه 90+3 یک پنالتی برای روستوف اعلام کرد که منجر به گل تساوی این تیم شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار