ستاره تراکتور برای مادرش دعوتنامه فرستاد!

گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.

هفته گذشته رسما اعلام شد که زنان برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر امکان حضور در استادیوم‌ها را خواهند داشت و اساسا ای اف سی این موضوع را به عنوان یکی از الزامات پذیرفتن لیگ برتر خلیج فارس به عنوان مسابقات رسمی مطرح کرد.

این موضوع باعث می‌شود تا زنان تراکتوری، سپاهانی و... برای اولین بار در چند سال اخیر بتوانند در ورزشگاه حاضر شوند و بازی‌های تیم خود را تماشا کنند؛ البته هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از زنان امکان ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

با این حال گوستاوو واگنین، ستاره برزیلی تراکتور، زمانی که از صدور مجوز ورود زنان به ورزشگاه مطلع شد، نتوانست شادی خود را پنهان کند و با جملاتی جالب به این موضوع واکنش نشان داد.

 گوستاو واگنین

گوستاوو در این باره گفت: خیلی خوشحالم که زنان می‌توانند در ورزشگاه باشند و بازی ما را ببینند. مادرم خیلی دوست داشت که فوتبال من را در ایران ببیند.

او ادامه داد: مادرم در چند ماه آینده به ایران خواهد آمد و بسیار خوشحال خواهم شد که به ورزشگاه بیاید تا بازیمان را تماشا کند. از این بابت واقعا خوشحالم.

واگنین که پیشنهاد تمدید قرارداد با تراکتور را هم دریافت کرده، دومین فصل حضور در تراکتور را پشت سر می‌گذارد و در آخرین بازی دوستانه هم موفق به گلزنی شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه