راز آرسنال در خرید بزرگ فصل فاش شد / عکس

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که در خرید دکلان رایس فقط مسائل مالی دخیل نبود.

آرسنال در دوئل با منچسترسیتی برای جذب دکلان رایس مجبور به پرداخت 120 میلیون یورو شد تا این بازیکن را تبدیل به گران‌ترین بازیکن بریتانیایی تاریخ کند. میکل آرتتا در آستانه بازی سیتی و آرسنال در چارچوب دیدار سوپرجام در مورد فرایند این انتقال بزرگ صحبت کرد.

او در خصوص روند مذاکره با رایس گفت: "ما دیدگاه خودمان نسبت به دکلان رایس، هدف بزرگی که در حال شکل دادنش هستیم و جایگاه او در این مجموعه را شرح دادیم. رایس و نزدیکانش از روز اول از صحبت های ما استقبال کردند و از حضور او در جمع‌مان بسیار خوشحالیم."

 دکلان رایس

به عقیده سرمربی آرسنال مسائل مالی فقط در این انتقال نقش نداشته است: "برای جذب یک بازیکن به منابع مالی نیاز داریم اما می توانیم با آن چه به او می گوییم بیشتر هیجان زده اش کنیم و این حس را در او ایجاد کنیم که قرار است چه نقش مهمی در اهداف‌مان ایفا کند."

آرتتا از این شیوه به عنوان یک شیوه امتحان پس داده شده در روند انتقال بازیکن یاد کرد: "این حسی است که به هر بازیکنی که می خواهیم جذب کنیم منتقل می کنیم. باید همیشه روحیه بازیکنانمان را بالا نگه داریم و انگیزه‌شان را حفظ کنیم چرا که در این شرایط می توانند تیم را به سمت موفقیت سوق دهند."

 

منبع: ورزش3
دیدگاه