نکونام حرف‌های حجت کریمی را تکرار کرد!

نگاهی به صحبت‌های جدید جواد نکونام مشخص می‌کند همچنان اتفاقاتی در داخل باشگاه استقلال باعث برهم ریخته شدن آرامش کادر فنی شده است.

سرمربی تیم استقلال در صحبت‌های جدیدش پیرامون وضعیت این تیم در آستانه حضور در مسابقات لیگ برتر به مسائل مختلفی پرداخت اما یک نکته در صحبت‌های او باعث شد تا بار دیگر مشخص شود این باشگاه از داخل دچار مشکلاتی است که هنوز برطرف نشده!

به یاد داریم در زمان حضور حجت کریمی به عنوان سرپرست موقت باشگاه استقلال او نیز به این موضوع اشاره می‌کرد که عده‌ای در داخل باشگاه استقلال قصد دارند آرامش این تیم را بر هم بزنند. کریمی در همان زمان نیز در رابطه با حضور عده‌ای اراذل و اوباش در حاشیه اولین تمرین استقلال هشدار داد که او از این مسائل خبر نداشته و اصلاً نمی‌دانسته که قرار است بنر او در کمپ حجازی نصب شود.

حالا و پس از گذشت یک ماه از استعفای حجت کریمی، بار دیگر جواد نکونام همان حرف‌ها را به شکل دیگری بیان می‌کند و می‌گوید برخی افراد از داخل باشگاه می‌خواهند باعث سنگ اندازی جلوی کار تیم استقلال شوند. او به این افراد یا این فرد خاص هشدار داد اگر کشتی که همه در آن نشسته‌اند غرق شود این فرد یا افراد هم با همین کشتی غرق خواهند شد.

قطعاً در روزها و هفته‌های آینده با ادامه همین وضعیت، این احتمال وجود دارد که نکونام مستقیم بگوید چه کسی از داخل باشگاه در حال برهم ریختن آرامش استقلال است.

 

دیدگاه