انتقاد دوباره نکونام از خطیر

جواد نکونام یک بار دیگر روی مطالبه‌اش از مدیران استقلال یعنی جذب مهاجم خارجی تأکید کرد.

فاصله چندانی تا شروع مسابقات لیگ برتر در فصل جدید باقی نمانده است اما در این میان استقلال نسبت به سایر مدعیان، وضعیت نامساعدتری دارد. بجز مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان، آبی‌ها موفق به جذب بازیکن اسم و رسم داری نشدند و اغلب خریدهای تیم را نفرات جوان و آینده داری تشکیل داده‌اند.

این مسئله یکی از دلایل نارضایتی نکونام از وضعیت موجود استقلال است. او امروز در مصاحبه‌ای طولانی به نوعی، نارضایتی خود را از وضعیت فعلی تیم ابراز کرد. سرمربی جوان آبی‌ها یک بار دیگر روی این مسئله که بازیکنان مدنظرش راهی تیم‌های دیگری شده‌اند تأکید کرد.

در بخشی از مصاحبه طولانی نکونام، او با کنایه به مدیران باشگاه گفت: «اگر به بعضی دوستان برنمی‌خورد، استقلال در فاصله 2 روز تا شروع لیگ هنوز در بعضی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است». مشخصا نکونام از عدم جذب بازیکنان خارجی که لیست آنها را قبلا به مدیران داده، ناراضی است.

او اعلام کرد که نفرات ایرانی مورد نظرش راهی تیم‌های دیگری شده‌اند و استقلال چاره‌ای جز جذب بازیکن خارجی ندارد. نکو در این بخش از صحبت‌هایش که گفته بود: «ما نتوانستیم چند بازیکن داخلی مورد نظرمان را جذب کنیم و مجبوریم فقط دنبال بازیکن خارجی باشیم» بر لزوم جذب بازیکن خارجی تأکید چندباره‌ای داشت.

 جواد نکونام

اما قسمت مهم گفته‌های وی درباره به سرانجام نرسیدن تکلیف خارجی‌های مدنظرش به این بخش از مصاحبه باز میگردد: «من از روز اول صادقانه با طرفداران حرف زدم و اگر یک روز دیگر هم در باشگاه باشم، دوباره به آنها تمام حقیقت را می‌گویم. الان هم هیچ خبری درباره جذب بازیکنان خارجی نیست. من اسامی را به باشگاه دادم. اینجا استقلال است، ما نمی‌توانیم هر بازیکن خارجی با هرکیفیتی را بیاوریم.»

واضحا او نوک پیکان انتقادات را به سمت مدیریت باشگاه گرفته که در امر جذب بازیکن جدید ناکام بوده‌اند. جایی که نکونام می‌گوید: «بیش از یک ماه است همراه با همکارانم فیلم بازیکنان مختلف را می‌بینم. پول زیادی نداریم بنابراین باید با حداقل هزینه، بهترین بازیکن را جذب کنیم. ما چند بازیکن خارجی نیاز مبرم داریم و باید سریعا آنها را به خدمت بگیریم. متاسفانه یکی از بازیکنان مورد نظر را به راحتی از دست دادیم. کلا هیچ حرفی ندارم جز اینکه هیچ خبری درباره جذب بازیکنان خارجی نیست!»

در شرایطی که استقلال باید 72 ساعت دیگر به مصاف صنعت نفت برود، هنوز خبری از جذب بازیکن جدید خارجی نیست. منتظر محمد، بازیکن 22 ساله تیم امید عراق تنها بازیکن خارجی است که در پنجره تابستانی امسال به جمع آبی‌ها اضافه شده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه