جدال دو بازیکن با مدیران استقلال!

به نظر می‌رسد شکاف میان بازیکنان و مربیان استقلال با مدیران در حال بیشتر شدن است.

جواد نکونام در یک مصاحبه توفانی به شدت علیه شرایط موجود در استقلال موضع گرفت و نارضایتی کامل خود از این وضعیت را به رخ کشید. او اصلاً از حال و هوای استقلال در آستانه شروع فصل جدید پیکارهای لیگ برتر رضایت ندارد و ترجیح داد قبل از سفر تیم به آبادان این مسئله را با صراحت بیان کند. البته به نظر می‌رسد ماجرا فقط به کشمکش لفظی سرمربی استقلال با کادر مدیریتی باز نمی‌گردد و افراد دیگری هم در این داستان وارد عرصه شده‌اند.

خبرهای رسیده به خبر ورزشی حکایت از آن دارد که طی روزهای گذشته میان دو نفر از بازیکنان استقلال که اتفاقاً نفرات با اسم و رسمی هم هستند و یکی از مدیران ارشد باشگاه جر و بحث رخ داده است. از قرار معلوم این دو بازیکن پیرامون مسائل مالی و مطالبات خود راهی باشگاه شدند و با این مدیر جلسه گذاشتند. آنها در خلال بحث‌های خودشان از رفتار و نوع صحبت فرد مورد نظر ناراحت شده و تاکید داشتند وقتی باشگاه نتوانسته مطالبات بازیکنان را بپردازد مدیرش تحت هیچ شرایطی نباید دست بالا را در اختیار داشته باشد و طوری صحبت کنند که انگار بازیکنان به آنها بدهکار هستند.

قضیه این جر و بحث در میان بازیکنان استقلال مطرح شده و حالا تقریباً همه آنها ماجرا را می‌دانند. به نظر می‌رسد تداوم این وضعیت در نهایت به یک تقابل تمام عیار میان بازیکنان و مدیران کشیده خواهد شد و البته ناگفته پیداست که جواد نکونام هم طرف شاگردانش را می‌گیرد.

 

دیدگاه