سپاهان از همه جنبه‌ها ارتقا می یابد

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: همه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقای همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند.

 محمدرضا ساکت در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی دابل پاس فیفا با بیان اینکه علاقه مندیم در آینده نیز مدرسان دابل پاس را کنار خودمان داشته باشیم، اظهار کرد: این دوره بسیار حرفه‌ای برگزار شد. یکی از اتفاقات مثبت این دوره این بود که پیوند و نزدیکی بیشتری بین مورایس و کادر فنی تیم فوتبال با مربیان آکادمی داشتیم.

وی افزود: حضور ۵ تا ۶ بازیکن آکادمی در تیم اصلی نشان دهنده این است که تاکنون مسیر را خوب جلو می‌رویم اما هنوز می‌توانیم بهتر و بهتر شویم.

ساکت یادآور شد: همه این کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای ارتقای همه جانبه است و مدیریت، مربی، بازیکن و زیرساخت همه باید ارتقا پیدا کنند. 

 روی مانوئل، مربی تیم فوتبال سپاهان و دستیار مورایس نیز با بیان اینکه افزایش دانش مربیان سود خواهند بود، اظهار کرد: باشگاه برای ارتقای مربیان این دوره را برگزار کرد و برای من و ژوزه مورایس و مربیان بسیار سودمند بود. قطعا بازیکنان با مربیان بهتر، بازیکنان بهتری را پرورش می‌دهند، مردم ایران همگی دوست دارند، دانش کسب کنند و بهتر شوند و یکی از خصوصیات خوب مربیان سپاهان همین است که همیشه آماده و حاضر برای یادگیری هستند.

وی ادامه داد: امکان توسعه سازمانی برای باشگاه، مربیان و بازیکنان وجود داشت و موقعیت خوبی بود تا مربیان با حضور در دوره دابل پاس خود را ارتقا دهند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در پایان یادآور شد: در این دوره مربی انتقال بین آکادمی و تیم اصلی نام گرفتم، باید شرایط را ایجاد کنیم تا فرآیند رسیدن بازیکنان از تیم‌های پایه به تیم اصلی را تسهیل کنیم.

سومین دوره حضوری دابل پاس فیفا در تاریخ ۱۳ الی ۱۷ مرداد ماه در باشگاه سپاهان با حضور نمایندگان بلژیکی دابل پاس آقایان «هانس واندر» و «زندر پت» در دو کلاس تئوری و عملی برگزار شد.

پروسه انتقال بازیکنان پرورش یافته در آکادمی به تیم اصلی باشگاه اصلی‌ترین موضوع تدریس در این دوره دابل پاس بود؛ دابل پاس به ارزیابی، مشاوره و آموزش فدراسیون‌ها، لیگ‌ها و باشگاه‌های ورزشی در سراسر جهان می‌پردازد.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه