وعده های عبدالله ویسی برای بازی استقلال

عبدالله ویسی به هواداران صنعت نفت آبادان وعده داد امسال از تماشای فوتبال این تیم لذت خواهند برد.

 صنعت نفت آبادان که با هدایت عبدالله ویسی خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ بیست و سوم آماده کرده است، فردا در اولین مسابقه خود در فصل جدید در دیداری دشوار برابر استقلال خواهد گرفت.

ویسی در نشست خبری پیش از این مسابقه اظهار داشت: شرایط هفته اول مشخص نیست و تیم‌ها از هم شناخت ندارند. به عنوان تیم میزبان از آمادگی نسبی برای شروع مسابقات برخورداریم. از تیم‌مان راضی هستیم و امیدوارم در مقابل تماشاگران‌مان از شرایط میزبانی بهره بگیریم و با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم ۳ امتیاز را در آبادان نگه داریم و برنده بازی باشیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان خطاب به هواداران این تیم گفت: این عزیزان فصل گذشته بیرون و خارج از خانه از ما حمایت کردند و ما بیرون از آبادان هم احساس غربت نکردیم و امیدوارم فردا هم روز خیلی خوبی برای آنها باشد و بتوانیم آنها را شاد کنیم.

عبدالله ویسی

او در خصوص آمادگی بازیکنانش برای دیدار فردا گفت: برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم و همه بازیکنان‌مان آماده بازی هستند تنها صادق صادقی که تازه به جمع ما اضافه شده است به لحاظ بدنی مقداری از بقیه بچه‌ها فاصله دارد ولی آنجایی که نیاز است می‌توانیم از او هم استفاده کنیم.

ویسی با اشاره به روحیه بازیکنان صنعت نفت پس از درگذشت محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن جوان این تیم، توضیح داد: همیشه بعد از فقدان عزیزان‌مان به زندگی ادامه دادیم.‌ از بچه‌ها خواستیم که روح محمدرضا را شاد کنند و بعد از بازی سر مزار وی برویم تا خانواده این بازیکن هم شاد شود امیدوارم با کمک روح محمدرضا که همیشه کنار ماست بتوانیم مردم آبادان را خوشحال کنیم.

او در پایان گفت: فردا جانانه، هوشمندانه و با تمرکز بسیار بالا بازی می‌کنیم و قول می‌دهم امسال سالی باشد که مردم آبادان از تماشای فوتبال آبادانی لذت ببرند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه