گل‌محمدی: خواهشا قول الکی ندهید

یحیی گل‌محمدی می‌گوید مسئولین باید خیلی صریح بگویند امکان آوردن VAR وجود ندارد و قول و وعده وعید ندهند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک کنار زمین رفت و دقایقی با دوربین شبکه سه صحبت کرد. در این بازی بحث آفساید بودن تک گل سرخها مطرح بود و یحیی صحبت‌های جالبی در خصوص زیرساخت‌ها انجام داد.

*جای هواداران خالی بود

دوست داشتم که این سه امتیاز کنار هواداران به دست می‌آمد، جای‌شان واقعا خالی است. برای تیمی که پرهوادارترین تیم آسیاست، حسرت می‌خورم که هنوز نتوانسته‌ایم زیرساختهایی را مهیا کنیم که هواداران حضور داشته باشند. فوتبال بدون هوادار اصلی معنی ندارد.

*سه امتیاز اول خیلی مهم است

خداراشکر سه امتیاز مهمی بود. ما مشکلات زیادی داشتیم و شروع کارمان با تاخیر بود و اردوی‌مان لغو شد و کارمان را سخت کرد ولی بازیکنان ما همیشه در شرایط سخت توانسته‌اند خودشان را نشان دهند و امروز هم این شرایط را داشتیم. سه امتیاز مهمی بود و همیشه اولین سه امتیاز خیلی سخت است آن هم جلوی تیمی که دوندگی خیلی زیادی داشت. تیم‌های مجتبی همیشه نظم خوبی دارند‌. سال گذشته هم سخت‌ترین بازی‌مان بعد از عید مقابل پیکان بود و خیلی اذیت شدیم.

 گل‌محمدی

*چمن را که دیدم شوکه شدم

بازی کردن جلوی‌شان سخت است، نظم دفاعی دارند و باید گردش توپ خوب داشته باشی و را سرعت این کار را انجام دهی. یک گله‌ای هم از ورزشگاه دارم، چمن بلند کیفیت بازی را پایین می‌آورد. چمن مال ۱۳، ۱۴سال پیش است ولی لااقل کوتاه کنند تا بازی سرعت داشته باشد. مقابل تیمی که خوب دفاع می‌کند باید سرعت بدهی ولی وقتی وارد ورزشگاه شدیم و چمن را دیدیم شوکه شدیم. قبل از بازی در جلسه هماهنگی می‌گویند چمن کوتاه است و روز بازی می‌بینی وضعیتش این است.

*بازیکنانم مشکلات زیادی دارند

این برد را به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم امیدوارم روند خوبی را به دست بیاوریم. از بازیکنان تشکر می‌کنم و بازی سختی بود. جای پیشرفت داریم ولی یکسری مشکلات باید حل بشود. وقتی در تیم پرهوادار بازی می‌کنی باید امکانات خوبی هم در اختیار داشته باشی. شرایط برای بازیکنان سخت است و واقعا اذیت می‌شوند.

*بگویند نمی‌توانیم VARبیاوریم

ما دیدیم گل‌مان آفساید نبود. از دوربین بالا نگاه کردیم. بچه‌های کادر گفتند آفساید نبود. صحنه میلیمتری بود و اینجور مواقع دست کمک داورها باز است‌. نبود VAR خیلی تاثیرگذار است. همه کشورهای دنیا از این سیستم استفاده می‌کنند و ما متاسفانه محرومیم و علی‌رغم قول‌ها و وعده وعیدهایی که می‌دهند همچنان نداریم. فکر نمی‌کنم به نیم فصل هم برسد. خواهشی دارم که قول ندهند، وعده ندهند. بگویند نمی‌توانیم بیاوریم و فعلا امکانش نیست. اگر این را بدانیم خیلی بهتر است. پارسال گبتند نیم فصل می‌آید، نیم فصل گذشت گفتند وسط فصل و بعد فصل بعد ولی هنوز هم نیامده است. این هم که شرایط استادیوم است. اگر واقعا می‌توانیم در یک سال زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، چه اشکالی دارد، یک سال بازی نکنیم. البته نشدنی است و دلخوشی مردم همین فوتبال است. من می‌خواهم با این حرف یک هشداری به مسئولین بدهم. وقتی دست‌مان برای کمک به فوتبال باز است با گرفتن بودجه و برنامه‌ریزی خوب، باید به سمت حرفه‌ای شدن و ایجاد امکانات برویم. امیدوارم دنبال زیرساخت باشیم نه فقط برگزاری.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار