انصاری‌فرد به سوی لیگ کنفرانس اروپا

اومونیا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود به پیروزی مقابل میتلند دانمارک رسید.

در یکی از مسابقات دور رفت مرحله سوم پلی آف لیگ کنفرانس اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ ، تیم اومونیا قبرس که کریم انصاری‌فرد را در ترکیب ابتدایی خود نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) مقابل تیم میتلند دانمارک قرار گرفت.

یاران انصاری‌فرد که در مرحله گذشته پلی آف لیگ کنفرانس اروپا موفق به کسب پیروزی و عبور از سد قبله آذربایجان شدند، در دیدار رفت برابر میتلند دانمارک هم توانستند نمایش بهتری از حریف خود داشته باشند و به برتری دست پیدا کنند.

تیم فوتبال اومونیا که هنوز مسابقات رسمی خود در فصل جدید لیگ یک قبرس را آغاز نکرده، در جدال پلی آف لیگ کنفرانس برابر میتلند دانمارک توانست به برتری یک بر صفر دست یابد و با برد به استقبال بازی برگشت در زمین حریفش برود.

کریم انصاری فرد، مهاجم ایرانی اومونیا که پس از حضور ثابت در دیدار رفت مرحله گذشته پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا مقابل قبله آذربایجان، در مسابقه برگشت به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، در جدال با میتلند دانمارک هم از دقیقه ۶۶ حضور تعویضی داشت.

یاران انصاری فرد هفته آینده در دانمارک مسابقه برگشت را مقابل میتلند برگزار می‌کنند و امیدوار به کسب پیروزی و صعود در پلی آف لیگ کنفرانس هستند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه