خنده بر لبهای نکونام نشست + عکس

سرمربی استقلال پس از گل آرش رضاوند، به شادی با شاگردش پرداخت.

استقلال مدل نکونام با حواشی زیاد و البته یک تیم نه چندان کامل کارش را در لیگ بیست و سوم آغاز کرد. بخش بزرگی از بازیکنان مدنظر سرمربی جوان آبی پوشان جذب نشدند و همین مسئله منجر به اختلافات میان او و مدیریت باشگاه شد.

 استقلال + جواد نکونام

در روزهای اخیر نیز شایعاتی از افزایش اختلاف میان طرفین به گوش می‌رسد و با تمام این مسائل، نکونام راهی آبادان شد تا تیمش را در یک دیدار سخت هدایت کند. جایی که او می‌توانست با بازیکنان جدید و مطرحی پای به زمین مسابقه بگذارد ولی تنها یک خرید جدید در ترکیب اصلی تیم او حضور داشت.

 استقلال + جواد نکونام

سرمربی که در هفته‌های اخیر بارها بر لزوم جذب بازیکن جدید و خارجی تأکید کرده بود، ولی این اتفاق رخ نداد و او با همان تیم فصل قبل پای به زمین مسابقه گذاشت و فعلا توانسته است نیمه نخست را برنده به رختکن برود.

تیم نکونام در 45 دقیقه ابتدایی از حریف خود برتر بود و رضاوند نیز در دقیقه 30 توانست گل نخست استقلال را به ثمر برساند تا آبی پوشان خنده را بر لب‌های سرمربی جوان خود بیاورند.

 استقلال + جواد نکونام

نکونام که در هفته‌های اخیر زیر فشار زیادی قرار داشت، توانست با این گل، برای لحظاتی هم که شده، مشکلات را از یاد ببرد و با ضربه دیدنی رضاوند، فریاد شادی را در استادیوم تختی آبادان سر بدهد.

استقلال + جواد نکونام

منبع: ورزش3
دیدگاه