رونالدو را پس از مصدومیت با خودرو برقی بردند!

کریستیانو رونالدو که تک ستاره دیدار فینال جام ملک سلمان بود، پس از مصدومیت تعویض شد.

النصر توانست به لطف درخشش فوق ستاره پرتغالی خود، از سد الهلال گذشته و عنوان قهرمانی جام ملک سلمان را به دست بیاورد. کریستیانو در این بازی و در شرایطی که تیمش 10 نفره شده بود، هر 2 گل النصر را به ثمر رساند.

این بازی در وقت های عادی با تساوی یک – یک به پایان رسید ولی رونالدو موفق شد در وقت های اضافی، گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و در نهایت نیز این تیم با نتیجه 2 بر یک برنده از زمین خارج شد.

کریستیانو رونالدو

نکته نگران کننده برای هواداران النصر در دقیقه 113 رخ داد. جایی که در یک جدال بر سر توپ، کریستیانو رونالدو و محمد جحفلی روی زمین افتادند و نوک استوک های مدافع الهلال به صورت ناخواسته با زانوی CR7 برخورد پیدا کرد.

پس از این صحنه، رونالدو روی زمین افتاد و در شرایطی که از درد به خودش می پیچید و زانویش را گرفته بود، از کادر پزشکی درخواست کرد تا برای مداوای او، وارد زمین شوند.

کریستیانو رونالدو

خستگی شدید رونالدو و آسیب دیدگی او سبب شد تا رونالدو به وسیله خودرو برقی حمل بازیکنان مصدوم، به خارج از زمین و روی نیمکت تیم برده شود و در نهایت نیز او تعویض شد و جای خود را به علی الحسن داد.

این مصدومیت رونالدو باعث نگرانی هواداران النصر شد. البته حضور فوق ستاره پرتغالی در جشن قهرمانی و خوشحالی او با سایر بازیکنان، باعث شد تا طرفداران این تیم امیدوار باشند که آسیب دیدگی کریستیانو جدی نباشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار