حسینی مسافر جدید استانبول / عکس

مدافع ایرانی کایسری اسپور احتمالا با رفع مصدومیت مقابل استانبول اسپور به میدان خواهد رفت.

سید مجید حسینی که پس از دو سال حضور در کایسری اسپور و شایعات زیاد مبنی بر جدایی‌اش از باشگاه ترکیه‌ای و حضور در فرانسه، تصمیم به ادامه همکاری با این تیم گرفت و قراردادش را تمدید کرد، در هفته اول سوپر لیگ مقابل گالاتاسرای به دلیل مصدومیت غایب بود ولی ظاهرا شرایط او بهبود پیدا می‌کند.

این مدافع ملی پوش ایرانی که در فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه ۲۵ بار به میدان رفت و طی این مدت دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، به دنبال بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین و بهبود مصدومیتش است تا بتواند از هفته دوم این رقابت‌ها دوباره به میدان برود.

تیم فوتبال کایسری اسپور روز گذشته در هفته اول سوپر لیگ ترکیه در ورزشگاه کادیر هاس میزبان گالاتاسرای، قهرمان فصل گذشته بود که توانست یک امتیاز ارزشمند به دست بیاورد، اما علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای علی کریمی در این مسابقه، سید مجید حسینی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه انگشت پا غایب بود.

مجید حسینی که در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل دچار آسیب دیدگی شد، گفته می‌شود تا بازی آینده کایسری اسپور مقابل استانبول اسپور که روز جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد، آمادگی‌اش را به دست می‌آورد و شرایط بازی را پیدا می‌کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه