پیراهن نیمار در سطل آشغال کاتالان‌ها ! / عکس

یکی از هواداران بارسلونا در واکنش به انتقال نیمار به الهلال پیراهن او را به سطل آشغال انداخت.

بعد از ناکامی بارسلونا در بازگرداندن لیونل مسی، هواداران این تیم امیدوار به جذب نیمار بودند؛ ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که مشخص بود جایی در تیم فصل جدید لوئیس انریکه ندارد به شیوه‌های مختلف علاقه خود را برای حضور در نوکمپ اعلام کرده بود.

در شرایطی که بارسایی‌ها برای خرید نیمار دو دل بودند باشگاه الهلال تلاش برای جذب این بازیکن را آغاز کرد و به نظر می‌رسد که در آستانه نهایی کردن این کار باشد؛ اتقاقی که خشم هواداران بارسلونا را به همراه داشته است.

 پیراهن نیمار در سطل آشغال کاتالان‌ها

آنها خود را آماده بازگشت نیمار کرده بودند و حتی بسیاری‌شان نیز پیراهن‌های فصل جدید را با نام و شماره این ستاره برزیلی خریده بودند. پیشنهاد 160 میلیون یورویی الهلال در کنار تعلل بارسلونا اما این پیراهن‌ها را بلاستفاده کرد.

یکی از هواداران بارسلونا که از حضور نیمار در الهلال ناراحت و خشمگین شده بود در اقدامی جالب، پیراهن جدید بارسلونا را که به افتخار بازگشت نیمار خریده بود به سطل آشغال انداخته و عکس آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

این عکس به محض انتشار مورد استقبال بسیاری از هواداران دیگر بارسلونا قرار گرفت و بسیاری از آنها نیز اعلام کردند که قصد انجام کار مشابهی را دارند چرا که دیگر پیراهن نیمار به دردشان نخواهد خورد.

پیراهن نیمار در سطل آشغال کاتالان‌ها

منبع: ورزش3
دیدگاه