چه کسی مانع توافق استقلال و یک اسپانسر شد ؟

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شد که مدیران بالارده پگاه مانع از توافق آنها با آبی‌پوشان شدند.

باشگاه استقلال برای فصل جدید، باب مذاکره با چند اسپانسر را باز کرد، ولی با وجود برگزاری جلسات متعدد، طرفین به توافقی دست پیدا نکردند.

علی خطیر در نهایت و پس از توافق با یک اسپانسر موقت، توانست برای چهار هفته ابتدایی با این مرکز فروش کالای عمده به توافق برسد و در صورتی که تعهدات طرفین انجام شود، احتمال همکاری تا پایان فصل نیز وجود دارد.

در هفته‌های گذشته، مدیران استقلال جلساتی را با مدیران شرکت پگاه برگزار کردند و با وجود توافق‌های صورت گرفته، قرارداد همکاری بین طرفین امضا نشد.

فرشید سمیعی، عضو هیئت مدیره استقلال، نیز در حاشیه جلسه امروز، در این خصوص توضیحاتی داد و مدعی شد که مقامات بالای صنایع پگاه مانع از عقد این قرارداد شده‌اند.

زمانی که یکی از خبرنگاران پرسید که گفته می‌شود همه چیز با پگاه نهایی شده بود ولی باشگاه رقیب همکاری نکرد. چون این شرکت می‌خواست استقلال و پرسپولیس را همزمان داشته باشند، سمیعی پاسخ داد: نه چنین چیزی نبود. مذاکرات خوبی با شرکت سرمایه‌گذاری‌شان صورت گرفته بود. قرارداد برایشان ارسال شد. خودشان اصلاح کردند و برای ما فرستادند. قبل از امضا گفته شد مقامات بالای صنایع شیر پگاه گفته‌اند این قرارداد منعقد نشود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه