تماشای شمس آذر - هوادار رایگان اعلام شد

باشگاه شمس آذر در اولین بازی تاریخی خود در لیگ برتر و در خانه قصد دارند تماشای جدال با هوادار را رایگان کنند.

بعد از کسب اولین امتیاز لیگ برتری در خانه استقلال خوزستان که با بدشانسی نتوانستند پیروزی را از آن خود کنند، اکنون شاگردان سعید دقیقی از امید زیادی برخوردار هستند تا در اولین بازی خانگی تاریخ لیگ برتری خود به سه امتیاز دست یابند.

شمس آذر که در این بازی با تمهیدات صورت گرفته قادر به حضور تمامی طرفداران خود خواهد بود، قرار است به پاس همراهی و حمایت‌هایی که آنها طی فصل گذشته در مسیر صعود و قهرمانی تیم داشته‌اند، این بازی را رایگان کنند.

شهاب زندی مدیرعامل جوان و موفق شمس آذر با تایید این خبر اعلام کرد: فصل فوق العاده‌ای را در کنار هواداران عزیز قزوینی پشت سر گذاشتیم. اتفاقات خوبی را دنبال کردیم و توانستیم قهرمانی لیگ آزادگان را جشن بگیریم. تمامی بازیکنان برای اولین بازی لیگ برتری خانگی لحظه شماری می‌کنند و امیدواریم بتوانیم به نتیجه دلخواه در این بازی دست پیدا کنیم. به پاس حضور گرم و حمایت آنها بازی با هوادار تهران را رایگان کردیم. ما مطمئن بودیم حتی با بلیت فروشی نیز حمایت ویژه و دلگرم کننده هواداران را کنار خودمان خواهیم داشت اما همانطور که گفتم به دلیل اینکه آنها همراهی ویژه‌ای در فصل گذاشتند، به پاس این همراهی و قدردانی از آنها این اتفاق را شکل دادیم. به حمایت تک تک هواداران به خودمان می‌بالیم و امیدواریم اتفاق شیرینی را در پیش داشته باشیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه