تکذیب لیست منتشرشده تیم ملی

مربی تیم ملی معتقد است ادامه حضور بانوان در استادیوم‌ها می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد.

رحمان رضایی که برای تماشای دیدار آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در استادیوم‌ امام خمینی حاضر شده بود، در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: خوشبختانه بازی‌ها خوب جلو می‌رود. هنوز شرایط بدنسازی کامل انجام نشده و با توجه به اینکه بازی‌های اول و دوم را پشت سر می‌گذاریم، شرایط بدنی بازیکنان خیلی خوب است و حالتی که بدن‌ها وارد بدنسازی سنگین شده باشد، وجود نداشته و بازیکنان خیلی خوب بازی می‌کنند و سرعت و کار تیمی‌شان یک‌دست و خوب است.

وی افزود: در هفته‌های اول معمولا مربی‌ها احتیاط می‌کنند تا بتوانند حفط نتیجه کنند اما با این حال در مجموع لیگ خیلی خوبی را می‌بینم و امیدوارم با همین نظم انجام شود و لیگ باکیفیتی داشته باشیم‌.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۳ بازیکن برای بازی با بلغارستان به تیم ملی دعوت خواهند شد، گفت: اسامی فعلا اعلام نشده و با توجه به اینکه دو بازی را پشت سر گذاشته‌ایم و شاید بازیکنانی مدنظر باشند. در مجموع اردوی تیم ملی قرار است یازدهم آغاز شود و دوازدهم اعزام شویم و شانزدهم با بلغارستان بازی می‌کنم.

او در خصوص بازی آلومینیوم و استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی خوبی است. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی قبلی را باخت و استقلال خوزستان مساوی کرد، آلومینیوم در زمین خودش در صدد این است که پیروز شود و از طرفی استقلال خوزستان هم خوب بازی می‌کند و ضدحملات خوبی می‌زند. آلومینیوم هم چند موقعیت داشت اما نتوانست استفاده کند. امیدوارم با همین روند و کیفیت بتوانیم بازی خوبی را ببینیم.

مربی تیم ملی در مورد حضور بانوان در استادیوم‌ گفت: فوق‌العاده است و بهتر از این هم می‌تواند باشد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و فضای بیشتری را در اختیار قرار بدهند تا بانوان بیشتری را در اختیار قرار بدهند تا بتوانند حضور داشته باشند و جذابیت مسابقات با تشویق‌هایشان بیشتر شود. بالاخره آقایان هم آن طرف نشسته‌اند و با آرامش و خیلی راحت بازی را تعقیب می‌کنند. فکر می‌کنم ادامه این روند می‌تواند برای فوتبال ما خوب باشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار