سایپا محکوم شد

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره چند پرونده صادر کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امین عباسی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت محمد نصرتی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۷ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت سعید محمدی‌فر از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۲۸ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۶ میلیون و ۱۵ هزار و ۸۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۲۷۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت محمد جواد عشقی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت احسان سهیلی مقدم از باشگاه مقاومت البرز (فوتسال)، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت محمود فکری از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۳ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مازاد خواسته خواهان به مبلغ یک میلیارد و ۴۴۱ میلیون قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت رضا خالقی‌فر از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۹۸۶ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۱۲ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۶۱ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۷۸۷ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مازاد خواسته خواهان به مبلغ ۵۶۳ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۹۸۸ ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت مسعود عبداللهی از باشگاه مس سونگون ورزقان (فوتسال)، این باشگاه به پرداخت به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷ میلیون و ۳۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه