کسب درآمد میلیاردی استقلال از فروش یک بازیکن

باشگاه استقلال بدون اینکه برای جذب آریا برزگر مبلغی را پرداخت کند، از کنار پیوستن این بازیکن به نساجی، کسب درآمد کرد.

 آریا برزگر از اسم‌های جنجالی نقل‌و‌انتقالات تابستانی بود که بعد از کش و قوس زیاد، در نهایت پنجشنبه شب برای نساجی به میدان رفت تا پیراهن این تیم را در لیگ پیش‌رو بر تن کرده باشد.

صادق درودگر مدیرعامل نساجی صبح جمعه با اشاره به این جا به جایی اعلام کرد استقلالی‌ها از آب، کره گرفته اند چرا که در واقع آنها از هیچ، کسب درآمد کردند تا جوان جنجالی فوتبال لیگ مجددا به صدر اخبار بازگردد.

در دوران حضور حجت کریمی، برزگر با مدیرعامل پیشین استقلال به توافق رسید و قرار بود استقلال مبلغ پنج میلیارد به عنوان دستمزد و یک میلیارد برای رضایت نامه به این بازیکن پرداخت کند؛ توافقی که بعد از حضور خطیر در رأس مدیریت دستخوش تغییر شد و در نهایت این بازیکن به تمرین استقلال اضافه شد.

کادر مدیریتی جدید استقلال که تصمیم نداشتند توافق نزدیک به ۱۲۰ هزار دلاری را بپذیرند و عقیده داشتند با افزایش این عدد، می توانند خرید خارجی بهتری داشته باشند. به همین منظور، پیشنهاد متفاوتی با توافق قبلی به این بازیکن ارائه شد که در نهایت و با توجه به عدم ثبت قرارداد رسمی، باعث شد تا برزگر قید استقلالی شدن را بزند و راهی نساجی مازندران شود. اتفاقی که باعث شد تا مدیران استقلال در مذاکره با همتایان خود در نساجی، با اعلام نارضایتی از این اتفاق، خواهان دریافت غرامت و حق جدایی او شوند.

 آریا برزگر

باشگاه استقلال با اعلام این نکته که حق شکایت را برای خود محفوظ می‌داند، با نساجی وارد مذاکره شد و در نهایت بی‌آنکه هزینه‌ای انجام دهد، مبلغی را از باشگاه نساجی دریافت کرد تا برای شکایت اقدامی انجام ندهد. با توجه به درخواست کادرفنی برای جذب برزگر، مدیران نساجی این توافق را پذیرفتند. در نهایت نیز در برنامه تلویزیونی، به روند پذیرش این موضوع از سوی قائمشهری ها اشاره ای نشد تا در نهایت مشخص شود استقلالی‌ها بدون آن که مبلغی برای جذب برزگر هزینه کرده باشند، در عوض با دریافت مبلغی، از شکایت علیه نساجی منصرف شدند و از رفت و آمد آریا برزگر، درآمدی هم کسب کردند.

در فضای مجازی شایعه شده بود یک و نیم میلیارد بابت رضایت‌نامه آریا برزگر از سوی باشگاه استقلال به نفت مسجد سلیمان پرداخت شده و در اقدامی عجیب با دریافت تنها یک میلیارد تومان او را به نساجی واگذار کرده، اما حقیقت این است که استقلال هیچ پولی بابت این بازیکن هزینه نکرده و به گفته صادق درودگر از کنار آریا برزگر درآمد هم کسب کرده است.

از آن جایی که مدیر برنامه آریا برزگر به استقلال اعلام کرده بود اگر تا قبل از بازی با سپاهان کارت بازی بازیکن صادر نشود، او توافق استقلال و آریا برزگر را به دلیل ثبت نشدن قرارداد در سازمان لیگ، منتفی تلقی می کند و این بازیکن را به تیم دیگری می برد، استقلالی ها که تتمه بودجه شان را برای جذب بازیکن خارجی نگه داشته اند و امکان ثبت قرارداد برزگر را نداشتند، به جدایی او تن دادند و فقط با طرح ادعای شکایت از نساجی، مبلغی از این ماجرا کسب درآمد کردند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار