جای‌ ما در لیگ قهرمانان خیلی خالی است !

مهدی مهدی‌پور می‌گوید پیشبینی یک فصل فاجعه بار از نظر مالی و جنگ اعصاب را می‌کند.

مهدی مهدی‌پور، هافبک استقلال پس از بازی تیم‌شان راجع به پاس گلش به مهرداد محمدی و عدم خوشحالی او گفت: مهرداد یکی از بستگاتش را از دست داده و به او تسلیت می‌گویم و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد شرایط مالی گفت: متاسفانه ما بین ۲۰ تا ۳۵ درصد فصل پیش‌مان مانده و امسال که کلا هیچی و نمی‌دانیم کِی قرار است بگیریم. شرایط‌مان اصلا خوب نیست.

هافبک استقلال در مورد رقم قراردادش گفت: آن قراردادی که منتشر شده اصلا درست نبود‌. هر کس می‌خواهد بگوید و خودم می‌گویم چقدر است. قرارداد همه کسانی که برای استقلال زحمت کشیده‌اند اصلا نامتعارف نیست. قرارداد من زیر ۲۰ میلیارد است. سقف قرارداد فقط برای تیم ما بود و فقط تیم ما نمی‌تواند بازیکن جذب بکند.

او ادامه داد: شرایط‌مان خیلی سخت است ولی بازیکن و کادرفنی داریم خیلی تلاش می‌کنیم که بار تیم را بکشیم و مدیون هوادار واقعی استقلال نشویم.

مهدی‌پور در مورد همسو نبودن مدیربت و اعضای تیم استقلال گفت: این مشکلات دودش در چشم کل مجموعه تیم می‌رود. قبل از هرچیز باید مشکلات مالی حل شود. گفتند قبل از دربی فصل قبل را تسویه می‌کنند. ده شهریور قرار بود دربی برگزار شود ولی مثل اینکه دوستان می‌دانستند قرار است عقب بیافتد! من اصرار داشتم تاریخ بگویند ولی نگفتند. حوالی ۲۰ مهر قرار است دربی برگزار شود. کی پیش پرداخت فصل جدید را بگیریم؟ با این شرایط یک فصل فاجعه‌بار از نظر مالی و اعصاب و روان را قرار است که طی کنیم.

او در پایان گفت: ما آقای خطیر را سه چهار هفته پیش دیدیم و امروز ندیدیم. جای‌مان هم در لیگ قهرمانان خیلی خالی است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه