مدافع استقلال بالاخره حقش را گرفت

حسین مرادمند پس از مدت ها توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود.

بدون شک بحث حضور محمدحسین مرادمند در تیم ملی، یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات چند سال اخیر فوتبال ایران است. زمانی که این بازیکن به همراه سیاوش یزدانی بهترین خط دفاعی لیگ برتر را تشکیل داده بود، برای به تأخیر انداختن اعزام به سربازی، چشم انتظار دعوت به تیم ملی بود.

در شرایطی که این بازیکن می‌بایست در تاریخ اول اسفند 1400 خود را به پادگان نظامی معرفی می‌کرد، امیدوار بود تا توسط دراگان اسکوچیچ به اردوهای مهر و آبان و یا حداقل بهمن ماه تیم ملی دعوت شود تا بتواند اعزامش را تا سن 30 سالگی به تعویق بیندازد.

اما اثری از نام مرادمند که بازی‌های خوبی را در استقلال به نمایش گذاشته بود، در فهرست تیم ملی دیده نمی‌شد تا این بازیکن مجبور شود از جمع آبی پوشان جدا شده و به ملوان بپیوندد. اتفاقی که در ادامه باعث ایجاد مشکلات روحی برای این بازیکن شد.

در نهایت مرادمند در لیگ گذشته به استقلال بازگشت و علی رغم اینکه چندان توسط ساپینتو به کار گرفته نمی‌شد، ولی در اواخر فصل بازی‌های درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و در لیگ امسال نیز مهره ثابت نکونام در خط دفاعی بوده است.

درخشش‌های ادامه دار مرادمند باعث شد تا کادرفنی نتواند چشم روی توانایی‌های این بازیکن ببندد و او توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی دعوت شد تا مدافع آبی‌ها پاداش عملکرد خوبش را اینگونه و با تأخیر بگیرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه