ستاره استقلال قرارداد را سفید امضا کرد!

محمدحسین مرادمند با باشگاه استقلال قراردادی سفید امضا کرد تا به وضعیت مالی باشگاه کمک کند.

 یکی از بحرانی ترین سالهای مالی باشگاه استقلال در حال سپری است و از همین رو برای بسته شدن یک تیم در تراز نام این باشگاه، مدیران آبی‌ها امیدوارند بازیکنان در این مسیر مراعات شرایط باشگاه را بکنند.

اتفاقی که حالا با اعلام خطیر، مدیرعامل استقلال، از سوی محمدحسین مرادمند رخ داد و این بازیکن در قرارداد جدید با باشگاه استقلال، تعیین مبلغ را بر عهده باشگاه گذاشته است.

مدیرعامل استقلال در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه در این باره گفت: "اگر ریز به ریز در مورد بازیکنان حرف نزدم دلیلش این است که اینها موارد حرفه ای و درون خانواده است. من نمی توانم همه را از مذاکرات با بازیکنان مطلع کنم. الان که قرارداد منعقد شده می‌گویم  که قرارداد حسین مرادمند با استقلال سفید است. صراحتا به حسین و مدیر برنامه‌هایش گفتم که امسال به دلیل شرایط باید از خواسته‌هایتان گذشت کنید. این بازیکن هم انصافا قبول کرد و با وجود اینکه مشکلاتی داشت بدون چشمداشت بیشتر قرارداد را با ما سفید امضا کرد. هواداران استقلال باید این مسائل را بدانند، داریم بازیکنانی که به خاطر استقلال از خیلی مسائل می گذرند. همین الان هم بازیکنانی که در حال تمرین با تیم هستند از خود گذشتگی کرده‌اند و به معنی واقعی همراه بوده‌اند."

 

منبع: ورزش3
دیدگاه