مهدی قایدی از اردوی تیم ملی جا ماند

ستاره سابق استقلال جایی در بین نفرات دعوت شده به اردوی شهریورماه تیم ملی پیدا نکرد.

 سرمربی تیم ملی فوتبال، اسامی 24 بازیکن منتخب خود برای حضور در اردوی شهریور جهت بازی دوستانه مقابل بلغارستان و آنگولا را اعلام کرد که در این فهرست، تغییراتی نسبت به آخرین لیست مدنظر قلعه نویی را شاهدیم.

یکی از این تغییرات، غیبت مهدی قایدی، ستاره جدید تیم فوتبال الاتحاد کلبا است که جایی در فهرست جدید نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ندارد.

اتفاقی که البته برای اولین بار رخ نمی‌دهد و سرمربی تیم ملی در اولین فهرست مد نظر خود برای حضور در تیم ملی در نوروز هم ستاره آن روزهای استقلال را به تیم ملی دعوت نکرد.

اتفاقی که البته با نظر منفی اهالی فوتبال همراه شد و در ادامه مهدی قایدی هم درخشش چشمگیری داشت تا در نهایت با کسب عنوان دومین گلزن برتر لیگ، به اردوی تیم ملی برای مسابقات کافا دعوت شود.

هرچند با دقایق حضور قایدی در آن مسابقات مشخص شد که احتمالا قلعه نویی برای این بازیکن در سبک بازی تیمش جایگاه ثابتی در نظر ندارد و قابل پیش بینی بود که در اردوی بعدی حضور نداشته باشد.

موضوعی که تحقق یافت و بازیکن جدید تیم مجیدی در امارات، از لیست نفرات دعوت شده به اردوی شهریور باز ماند تا دو بازی دوستانه ایران برابر بلغارستان و آنگولا را جایی جز محل برگزاری مسابقات تماشا کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه