بیرانوند برای رویایی با رونالدو ریسک می‌کند؟

علیرضا بیرانوند در بازی مقابل بلغارستان مصدوم شد و به گفته پزشک پرسپولیس او به بازی مقابل النصر نمی رسد اما این همه ماجرا نیست.

علیرضا بیرانوند در حالی به دنبال آن است تا با وجود مصدومیت نسبتاً شدیدی که گریبان‌گیر او شده، در مصاف با النصر عربستان به میدان برود که احتمال تشدید مصدومیت او وجود دارد؛ آن‌هم در حالی‌که فصل جدید رقابت‌های باشگاهی به تازگی آغاز شده و دیدارهای حساس و سرنوشت‌سازی در مقابل پرسپولیس قرار دارد و حضور در مقابل النصر و تشدید مصدومیت بیرانوند و از دست دادن شانس حضور در ترکیب پرسپولیس برای ادامه فصل می‌تواند معامله‌ای گران‌قیمت با تبعات پرشمار برای پرسپولیس و البته خودِ علیرضا بیرانوند باشد.

بیرانوند نه‌تنها در خطر از دست دادن ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم از جمله رویارویی حساس با استقلال در دربی پایتخت است، بلکه با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تشدید مصدومیت دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران می‌تواند به دوری او از تیم ملی در این رقابت‌های مهم ختم شود.

همین مسئله باعث شده تا همگان در انتظار تصمیم نهایی بیرانوند و البته کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس باشند؛ آن‌ها برای دیدار حساس مقابل النصر ریسک می‌کنند یا بیرانوند تا پایان دوره درمانی‌اش صبوری می‌کند و حدود یک ماه دیگر به میادین بازخواهد گشت. به نظر می‌رسد طی روزهای آینده رسماً این موضوع مشخص خواهد شد.

 

منبع: گل
دیدگاه