واکنش خطیر بعد از جلسه رسیدگی به شکایت از سپاهان

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از حضور در جلسه رسیدگی به شکایت از باشگاه سپاهان، گفت که امیدوار است یک رای خوب در شان فوتبال ایران صادر شود.

جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، پیکان و تراکتور از باشگاه سپاهان به علت رعایت نکردن بندهای مندرج در آیین‌نامه سقف بودجه در فصل جاری لیگ برتر ایران عصر امروز در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بعد از حضور در جلسه رسیدگی به این شکایت در جمع خبرنگاران گفت: کمیته انضباطی صحبت درباره مفاد جلسه را ممنوع کرده است اما امیدواریم یک رای خوب صادر شود.

او در پاسخ به این سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه منظورش از رای خوب، رایی به سود چهار باشگاه شاکی است؟ اظهار کرد: قرار شد مسائل توسط کمیته انضباطی بررسی شود و امیدوارم یک رای در خور شان فوتبال ایران صادر شود.

حسین هدایتی، وکیل باشگاه پرسپولیس بعد از این جلسه گفت: از گفتن مطالب جلسه ممنوع هستیم. کمیته انضباطی فرصت دفاع را در اختیار طرفین قرار داد. مواضع باشگاه پرسپولیس از سوی مدیرعامل و رسانه باشگاه گفته شد. از طرف خودم به عنوان نماینده باشگاه باید بگویم که همانطور که وضع مقررات مالی موجب عدالت و جوانمردی در فوتبال می‌شود، قطعا نادده گرفتن آن موجب نقض عدالت می‌شود. ماده ۵۱ مقررات کمیته انضباطی هم درباره این مسائل صحبت کرده است.  مطمئنم هستم کمیته انضباطی بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

باشگاه‌های شاکی اعتقاد دارند سپاهان در زمینه سقف قرارداد مرتکب تخلف شده و باید امتیازهای دیدارهای رو در رو با تیم‌های استقلال، تراکتور و پیکان به سود این تیم‌ها شود.

فدراسیون فوتبال با اعلام خبر برگزاری این جلسه نوشت:

«جلسه رسیدگی کمیته انضباطی در خصوص دعاوی صورت گرفته از سوی باشگاه‌های پیکان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس به طرفیت باشگاه سپاهان با حضور دکتر ابوالفضل حسن زاده محمدی (رییس کمیته انضباطی)، محمدرضا ساکت (مدیرعامل سپاهان)، علی خطیر (مدیرعامل استقلال)، احمد مددی (مدیرعامل پیکان) و هوشنگ نصیرزاده (مدیرعامل تراکتور) به همراه نماینده باشگاه پرسپولیس، نماینده کمیته ناظر بر قراردادها و اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بعدازظهر امروز (سه شنبه 21 شهریورماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

ابوالفضل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره این نشست عنوان کرد: اظهارات و دفاعیات تمامی باشگاهها استماع گردید و براساس محتوایات پرونده پس از بررسی و جمع بندی اتخاذ تصمیم خواهد شد و از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال رای اعلام خواهد شد.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار