حمله الاتحاد با گلزنی بنزما

شاگردان نونو سانتو موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل الاخدود شدند.

رقابت‌های لیگ روشن عربستان پس از 12 روز تعطیلی بخاطر فیفا دی امشب مجددا از سر گرفته شد که در نخستین بازی هفته ششم این مسابقات، تیم الاتحاد با بهره‌مندی از ستاره‌هایش ازجمله کریم بنزما، رومارینیو، فابینیو، کانته و... در ورزشگاه الأمیر هذلول بن عبدالعزیز مقابل الاخدود رده سیزدهمی قرار گرفت.

کریم بنزما

شاگردان نونو سانتو که پس از کسب چهار پیروزی پیاپی در آخرین مسابقه مقابل الهلال با نتیجه چهار بر سه شکست خوردند و صدر جدول لیگ حرفه‌ای سعودی را از دست دادند، در نیمه اول دیدار امشب برابر الاخدود نیز علی‌رغم اینکه حتی یک شوت در چارچوب خود ندیدند، نمایش هجومی ارائه کردند ولی در گلزنی ناکام بودند.

در نیمه دوم نیز حملات الاتحاد ادامه پیدا کرد، ولی موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری هدر می‌رفت. تا اینکه در دقیقه 72 ستاره فرانسوی در نقش منجی این تیم ظاهر شد و توانست یک گل تماشایی به ثمر برساند.

الاتحاد در این لحظه روی پاس بلند احمد شراحیلی از میانه زمین به سمت چپ صاحب موقعیت شد که نفوذ هارون کمارا به داخل محوطه جریمه و پاس کات‌بک این بازیکن را کریم بنزما پس از برخورد ضربه‌اش با مدافع حریف، با ران پا از بالای سر دروازه‌بان عبور داد و گل اول بازی را بزند.

الاتحاد پس از این گل هم حملات زیادی خلق کرد، اما در نهایت توانست با تک گل کریم بنزما به پیروزی یک بر صفر در زمین تیم الاخدود دست پیدا کند تا 15 امتیازی شود و موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به الاهلی و التعاون 13 امتیازی، در صدر جدول لیگ روشن عربستان قرار بگیرد.

گفتنی است تیم فوتبال الاتحاد عربستان روز دوشنبه هفته آینده (27 شهریور) در نخستین مسابقه‌اش در گروه C لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان قرار می‌گیرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه