ستاره‌های بارسا روی فرش قرمز + عکس

بازیکنان و کادر فنی بارسلونا امروز در مراسم اکران اولیه و خصوصی فصل دوم مستندی درباره بارسلونا که توسط پرایم ویدئو تولید شده است شرکت کردند.

 فصل دوم مستندی درباره بارسلونا که توسط پرایم ویدئو با همکرای بارسا استودیوز ساخته شده و FC Barcelona, a New Era (اف‌سی بارسلونا، عصری جدید) نام دارد امروز در حضور ستاره‌های بارسا اکران رسمی شد.

این مستند درباره فصل گذشته بارسا است و نشان می‌دهد ژاوی چطور توانست بارسایی که به خاطر از دست دادن چند ستاره بزرگش به خصوص لیونل مسی دیگر نمی‌توانست بارسای سابق باشد را به قهرمانی در لالیگا رساند.

ستاره‌های بارسا روی فرش قرمز

اولین قسمت این مستند روز 6 سپتامبر به صورت اختصاصی از شبکه پرایم ویدئو پخش شده بود ولی ستاره‌های بارسا که این مستند درباره آنها است امروز در مراسم اکران رسمی آن شرکت کردند.

خوان لاپورتا و چندین نفر از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه هم سرمربی و بازیکنان‌شان را در این مراسم همراهی کردند.

ستاره‌های بارسا و برخی از مهمانان مشهور برنامه ابتدا در مراسم فرش قرمز شرکت کرده و سپس به تماشای مستندی نشستند که داستان فصل گذشته تیم ژاوی را به نمایش می‌کشد.

ستاره‌های بارسا روی فرش قرمز

مستند در چهار اپیزود ساخته شده است. در این مستند به مشکلات شدید بارسا به خصوص معضلات مالی اشاره شده و با نگاهی از درون نشان داده می‌شود ستاره‌های بارسا در کنار ژاوی چطور موفق شدند بر همه مشکلات غلبه کرده و در نهایت جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرند.

ستاره‌های بارسا روی فرش قرمز

ستاره‌های بارسا روی فرش قرمز

منبع: ورزش3
دیدگاه