دردسر ذوب آهن به خاطر بازیکن ندادن به تیم امید !

سرپرست تیم امید از تشکیل پرونده علیه باشگاه ذوب آهن در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خبر داد.

قبل از سفر اعضای تیم ایران به چین برای بازی‌های آسیایی هانگژو باشگاه ذوب آهن اجازه حضور فردین یوسفی بازیکن خود را در اردوی شاگردان عنایتی نداد. ذوبی‌ها اگرچه محمدحسین اسلامی را در اردو دارند، اما به خاطر عقب نیفتادن بازی این هفته خود در هفته پنجم لیگ برتر اجازه رفتن فردین یوسفی را ندادند که همین مسئله موجب ناراحتی رضا عنایتی و سایر مدیران تیم امید شده است.

مهران فرقانی، سرپرست تیم امید، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «همه باشگاه‌ها با حضور بازیکنان خود در هانگژو موافقت کردند. پرسپولیس که با النصر عربستان بازی دارد هم قول داده بعد از این بازی دو بازیکن مد نظر آقای عنایتی را به هانگژو بفرستد. تنها باشگاهی که به ما بازیکن نداد، ذوب آهن است که برایمان این اقدام بسیار عجیب است.»

او ادامه داد: «آقای ربیعی، سرمربی محترم ذوب آهن، می‌گوید با ما همکاری کرده است؛ دقیقا چه همکاری‌ای انجام شده است؟ آقای اسلامی که با ماست، همیشه در فیفادی‌ها کنارمان بوده است.»

سرپرست تیم امید همچنین گفت: «بنده گزارش خود را در خصوص عدم حضور فردین یوسفی در اردوی تیم امید به دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال کردم و گزارش به کمیته اخلاق رفته است. روز یکشنبه جلسه کمیته اخلاق در این خصوص برگزار می‌شود و تصمیم می‌گیرند. از نظر ما باید حداقل تا زمانی که تیم ایران در هانگژو حضور دارد، از بازی کردن فردین یوسفی در لیگ برتر جلوگیری کنند. نمی‌شود بقیه باشگاه‌ها احترام بگذارند و بازیکن بدهند، اما آقای ربیعی و ذوب آهن این کار را نکنند.»

فرقانی در خاتمه گفت: «روز یکشنبه آقای ربیعی و آقای یوسفی به کمیته اخلاق می‌روند و بی‌شک تصمیمی گرفته می‌شود که به سود فوتبال باشد و حقی از تیمی ضایع نشود.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه