علیرضا دبیر: یزدانی وظیفه خود را خوب انجام داده است

رییس فدراسیون کشتی درباره عملکرد حسن یزدانی برای رسیدن به فینال کشتی قهرمانی جهان گفت: یزدانی زحمت خود را کشیده است و من از نزدیک شاهد تلاش او بودم. یزدانی وظیفه خودش را انجام داده و نتیجه دست خداست.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که در بلگراد حضور دارد ، در خصوص شرایط تیم ملی گفت:

به امید خدا خوب بودیم اما اطری باید بهتر کشتی می‌گرفت.

 

او در خصوص رقابت حسن یزدانی تا قبل از فینال گفت:

همه کشتی‌گیران اندازه خودشان کشتی گرفتند. اندازه کشتی ما همین است. در این چهار سالی که رئیس فدراسیون هستم تمام زور خود را زدم تا بگویم اندازه کشتی ما این است. خیلی بد نبودند اما کشتی ما همین است! بازیکنان باید بفهمند اندازه آنها چه قدر است. آمدم بگویم که ما در همه چیز خوب هستیم.

 

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص اینکه آیا ایران فردا سه مدال طلا کسب می‌کنید یا خیر؟ پاسخ داد:

کار ایران سخت است و رقبای کشتی‌گیران ما قدرتمند هستند. فینال جهانی هستیم و کشتی‌ها سخت است. یزدانی هم زحمت خود را کشیده است و من از نزدیک شاهد تلاش او بودم. یزدانی وظیفه خودش را انجام داده و نتیجه دست خداست. اعتقاد دارم باید وظیفه را درست انجام دهیم و نتیجه دست خداست.

 

او گفت:

انصافا یزدانی وظیفه خود را خوب انجام داده و هرکاری لازم بوده انجام داده است. کشتی فینال، کشتی لحظه‌ها است.

 

دبیر درباره عملکرد امیرحسین زارع گفت:

هشت ماه قبل از المپیک توکیو به او زنگ زدم. آن زمان ۱۹ سالش بود و به او گفتم می‌توانی طلای المپیک توکیو را بگیری که باورش نشد. بعد که برنز گرفت به او صحبتم را گوشزد کردم. حق او طلا بود. زارع باید ۴ طلا داشته باشد و ۲ طلا را مفت از دست داده است. او یکی از استثناهای کشتی دنیا است. از او در آینده بیشتر می‌شنوید.

 

دیدگاه