جالی خالی بنزما را در رئال فراموش کنید! + عکس

رئال مادرید با تک گل دقیقه 4+90 جود بلینگام موفق شد از سد یونیون برلین بگذرد.

 شاید رئال مادرید فکرش را هم نمی کرد که چنین شروع سختی در فصل جدید چمپیونزلیگ تجربه کند. این تیم امشب تا آخرین لحظات از رسیدن به برد بازمانده بود تا اینکه جود بلینگام روی یک اتفاق و با فرصت طلبی تمام در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده توانست دروازه حریف را باز کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار خانگی کاملا از حریف سر بودند و تا قبل از گل بلینگام 33 شوت به سمت دروازه یونیون برلین زده بودند؛ این 33 شوت دقیقا 4 شوت تیم حریف هیچ گلی به همراه نداشت تا رئالی ها خود را آماده یک تساوی خانگی کنند.

هواداران میزبان که تا آخرین لحظه در ورزشگاه حضور داشتند پاداش امیدواری‌شان را با گل دقیقه 4+90 جود بلینگام گرفتند؛ ستاره انگلیسی رئال مادرید که هفته گذشته برای اولین در لالیگا موفق به گلزنی نشد امشب در اولین بازی اروپایی خود با پیراهن رئال تیم جدیدش گل بسیار حساسی زد تا بیش از پیش نزد هواداران محبوب شود.

در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده فده والورده از پشت محوطه جریمه شانسش را برای شوت زدن امتحان کرد. توپ بعد از برخورد به چند بازیکن در شلوغی محوطه جریمه مقابل بلینگام افتاد تا شماره 5 رئال با فرصت‌طلبی و تیزهوشی دروازه یونیون را باز کرد تا نشان دهد در اولین فصل بدون کریم بنزما می توان روی گل های تعیین کننده‌اش حساب باز کرد.

جالی خالی بنزما را در رئال فراموش کنید

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار