آمار جالب بازی‌های الهلال، پرسپولیس و استقلال در ۲۰روز

در ۲۰ روز گذشته الهلال عربستان ۶ بازی انجام داده و استقلال در لیگ برتر ایران اصلا به میدان نرفته است!

پرسپولیس در ۲۰ روز اخیر فقط یک بار مقابل النصر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و همان‌طور که می‌دانید بازی‌های هفته ششم لیگ برتر هم تعطیل شد تا بازی بعدی پرسپولیس دوباره در آسیا و این بار با الدحیل قطر باشد. النصر عربستان هم امشب ششمین بازی خود در ۲۰ روز گذشته را برگزار می‌کند و این در حالی است که تیم‌های ایرانی معمولا یا تعطیلند و یا در حال انجام بازی‌های تدارکاتی!

هفته گذشته بود که مهدی تاج پیشنهاد داد لیگ برتر ۴ ماه تعطیل شود تا به وضعیت چمن‌ها رسیدگی شود این در حالی است که ما فرصت کافی را در اختیار داشتیم تا در تعطیلات بین دو لیگ به چمن ورزشگاه‌ها از جمله ورزشگاه آزادی و نقش جهان رسیدگی کنیم.

با تعطیلی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر صدای بسیاری از مربیان درآمد. مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک به درستی می‌گوید مگر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تخم دوزرده کردند که بازی‌های ما هم باید به خاطر آن‌ها تعطیل شود؟ او می‌گوید چطور الهلال و النصر هر سه روز در میان به میدان می‌روند و عربستانی‌ها لیگ خود را هم تعطیل نکرده‌اند اما این‌جا به‌خاطر لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های آسیایی هانگژو، بازیه‌ای هر ۱۶ تیم لیگ برتر به تعویق می‌افتد!

به جرات می‌توان گفت لیگ برتر فوتبال ایران در همه دنیا رکورددار تعطیلی است در حالی که مثلا تیم امید عربستان هم مثل ما در بازی‌های آسیایی حضور دارد و تیم ملی بزرگسالان عربستان مثل ایران قرار است در جام ملت‌های آسیا شرکت کند.

 

دیدگاه