مربی که منتظر شکست سنگین تیمش بود!

مکس آلگری، بعد از شکست ناامیدکننده 4-2 در خانه ساسولو ادعا کرد که از چند روز قبل متوجه ذهنیت غلط بازیکنان تیمش بوده است.

بیانکونری ها در این فصل شکست نخورده بودند و امیدوار بودند که با پیروزی به اینتر پیشتاز فشار بیاورند، اما این بازی مطابق برنامه هایشان پیش نرفت. آنها دو بار گلهای خورده را جبران کردند و زمانی چهارمین گل را دریافت کردند که به شدت برای زدن گل مساوی تلاش می کردند، آنهم روی یک پاس از دروازه بان به مدافع، که هر دو اشتباه کردند تا یک گل به خودی هولناک به ثبت برسد و یووه 4-2 شکست بخورد.

از آلگری پرسیده شد که آیا می‌خواهد در مورد احتمال کارت قرمز برای دومنیکو براردی برای تکل روی برمر صحبت کند، اما این سوال را نادیده گذفت:"نه، بیایید در مورد بازی صحبت کنیم. این اولین شکست بود، باید از آن درس بگیریم. ما قبل از این بازی فوق العاده نبودیم، همانطور که بعد از آن هم افتضاح نیستیم. ما زیادی رویا پردازی کردیم، فصل خوب شروع شده بود و موقعیت‌های نسبتاً ساده‌ای وجود داشت که از آنها نهایت استفاده را نبردیم. ما در اولین تلاش آنها تسلیم شدیم و عقلمان را از دست دادیم، بنابراین هزینه آن را پرداختیم."

 ماسیمیلیانو آلگری

در کمال تعجب، مربی گفت که این مدتی است تصور می کند بازیکنان یووه کاملاً متمرکز نیستند:" من چند بازی در دوران حرفه ای خود داشته ام، نقاط قوت و ضعف تیم های سری آ را می دانم. این بازی تیر خلاص بود، من قبلاً علائم هشدار دهنده ای در چند روز گذشته داشتم که سعی کردیم آنها را کاهش دهیم. اکنون نباید ناامید شویم، بازی مهم دیگری در راه است و باید برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم."

این اولین بار از زمان بازگشت او به تورین در سال 2021 بود که آلگری دو بار پیاپی یک ترکیب را به زمین فرستاد. همان تیمی که هفته گذشته لاتزیو را شکست داد. او در این باره گفت:"  این مسابقه ای بود که ما در آن از نظر ذهنی کمبود داشتیم. ما هنوز نمی توانیم در طول بازی با موقعیت های مختلف هماهنگ شویم. من از قبل این احساس را داشتم که هر وقت توپ به داخل محوطه جریمه می‌رفت کمی وحشت می‌کردیم، اتفاقی که در بازی‌های لاتزیو یا بازی‌های دیگر رخ نداده بود، ولی من آماده چنین چیزی بودم."

 ماسیمیلیانو آلگری

دوشان ولاهوویچ تعویض شد و به نظر می رسید از این تصمیم عصبانی شده بود و در حالی که به سوی مویزه کین حرکت می کرد، سرش را تکان داد:"او باید پیشرفت کند، او از چند موقعیت نهایت استفاده را نکرد، در چند روز گذشته با آمادگی جسمانی خود نیز دست و پنجه نرم کرد. این عملکرد بدی از کل تیم بود، بسیار نامتعادل بود و به بازی ای تبدیل شد که در آن هر اتفاقی می تواند بیفتد."

 

منبع: ورزش3
دیدگاه