ستاره قهرمان اروپا، گزینه جانشینی نیمار

پاری‌سن‌ژرمن در نظر دارد تا برای جانشینی نیمار جونیور، به سراغ وینگر ایتالیایی یوونتوس، فدریکو کیه‌زا برود.

پس از جدایی لیونل مسی و قطعی شدن رفتن نیمار، پروژه بازسازی پاری‌سن‌ژرمن به سرعت ادامه دارد. حال بعد از خرید گونچالو راموس و عثمان دمبله، پاریسی‌ها برای تقویت خط حمله تیمشان به دنبال فدریکو کیه‌زا، وینگر 25 ساله یوونتوس رفته‌اند.

بعد بالاگرفتن مشکلات مالی که منجر به جریمه نقدی و حذف بیانکونری از اروپا شد، سران باشگاه اعلام کردند که هیچ کدام از بازیکنان تیمشان غیر قابل فروش نیستند و در صورت دریافت یک پیشنهاد مناسب، این باشگاه وارد مذاکره خواهد شد. اما برای فروش بازیکنی در جایگاه کیه‌زا، یووه باید حداقل یک پیشنهاد 50 میلیون یوورویی دریافت کند تا حاضر به مذاکره برای ستاره تیمش شود.

از قراداد کیه‌زا با یوونتوس دو سال دیگر باقی مانده است. اما این بازیکن از بازی کردن در پست‌های غیر تخصصی زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری خسته شده است و ممکن است و در صورتی که پاریس حقوق خوبی به او پیشنهاد بدهد، این بازیکن تورین را به مقصد پاریس ترک کند. همچنین حضور پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا هم می‌تواند یک عامل موثر در انتقال این بازیکن به پارک دو پرنس باشد.

کمتر از یک هفته به آغاز رقابت‌های سری‌آ باقی مانده است و یووه در اولین بازی خود میهمان اودینزه خواهد بود. باید دید که آیا در این دیدار فدریکو کیه‌زا در ترکیب بیانکونری حضور خواهد داشت یا خیر.

کیه‌زا در چند سال اخیر یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی ایتالیا هم بوده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در یورو 2020 داشت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه