تعیین تکلیف بلانکو در جلسه گونزالز و خطیر

مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی مد نظر باشگاه استقلال فردا به تهران می‌رسد تا درباره مراحل عقد قرارداد گوستاوو با علی خطیر جلسه بگذارد.

گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی مد نظر جواد نکونام چند روزی است به ایران آمده اما هنوز قرارداد او به امضا نرسیده و از طرفی برخی حواشی سبب شده تا این بازیکن در تمرینات گروهی و بازی دوستانه اخیر تیمش هم حاضر نشود.

در چنین شرایطی باشگاه استقلال اعلام کرده مدیربرنامه گوستاوو فردا به تهران سفر می‌کند تا در جلسه با علی خطیر به تفاهمات لازم دست پیدا کند.

 گوستاوو بلانکو

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «خاویر گونزالز، مدیر برنامه رسمی گوستاوو بلانکو، فردا برای برگزاری جلسه با دکتر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال وارد تهران می‌شود.»

باشگاه استقلال همچنین اعلام کرد: «گوستاوو بلانکو، مهاجم سابق ایبار اسپانیا که از سوی سرمربی برای عقد قرارداد به باشگاه معرفی شده بود، در آخرین شب نقل و انتقالات تابستانی در استانبول با استقلال به توافق رسید ولی به دلیل بسته شدن ناگهانی پنجره استقلال، قرار است به عنوان سهمیه آزاد فیفا وارد لیست بازیکنان شود.»

به نظر می‌رسد در سفر مدیربرنامه‌های گوستاوو به تهران دو طرف درباره مسائل مختلف به تفاهمات لازم برسند و قرارداد این بازیکن نیز امضا شود. هرچند که به واسطه بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هنوز امکان ثبت قرارداد مهاجم آرژانتینی نیست.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه