صلاح افشا کرد: اول لیورپول مهم بود بعد پول!

محمد صلاح در اینستاگرام به پشت پرده اتفاقاتی اشاره کرد که سال گذشته به تمدید قرارداد او با لیورپول منجر شد.

قرارداد پیشین محمد صلاح با لیورپول تابستان 2023، تابستانی که گذشت، منقضی می‌شد و اگر تمدید قرارداد او در سال گذشته نبود لیورپول این ستاره بزرگش را بدون شک به الاتحاد عربستان باخته بود.

صلاح در سال 2022 پای میز مذاکره با لیورپول نشست و یک سال مانده به پایان قرارداد قبلی‌اش تمدیدی سه ساله با قرمزهای آنفیلد امضا کرد. صلاح با این قرارداد جدید تا تابستان 2025 بازیکن لیورپول است. قرارداد جدید این ستاره مصری او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کرده و گفته می‌شود دستمزد او نزدیک به 400هزار پوند در هفته است.

الاتحاد عربستان امسال تابستان تلاش زیادی کرد تا صلاح را به خدمت بگیرد اما در نهایت موفق نشد. ستاره مصری در شروع فصل جدید ستاره بی چون و چرای قرمزها بوده و تا اینجا در هر بازی تیم یورگن کلوپ یا گل زده یا پاس گل داده است.

صلاح در اینستاگرام خود بخشی از پشت صحنه ماجراهایی که به تمدید قرارداد او با لیورپول منجر شده بود را منتشر کرد. در این گزارش اشاره شده که رامی عباس، در آن زمان در دوبی بوده و صلاح برای گذراندن تعطیلات تابستانی در مصر به سر می‌برد. رامی عباس در ژوئن 2022 با صلاح تماس گرفته و می‌گوید:" کم کم به این نتیجه می‌رسم که شاید برای قرارداد جدید با لیورپول به نتیجه نرسیم. آخرین پیشنهادشان محمد، خیلی با چیزی که می‌خواهیم فرق دارد".

صلاح در پاسخ به مدیر برنامه‌هایش می‌گوید:" می‌خواهم در لیورپول بمانم. ولی باشگاه هم باید نشان بدهد که می‌خواهد با من ادامه بدهد".

این پست اینستاگرامی بدون شک محبوبیت صلاح در آنفیلد را از این هم بیشتر خواهد کرد چرا که نشان می‌دهد او در وهله اول خواهان ماندگار شدن در لیورپول بوده و مسائل مالی برایش در اولویت دوم قرار داشته است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه