واکنش سرمربی الهلال به شایعه اختلاف با نیمار !

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، به شایعه اختلاف با نیمار واکنش نشان داد.

در شرایطی که شایعاتی جدی پیرامون اختلاف ژرژ ژسوس و نیمار مطرح می‌شود، سرمربی الهلال پس از پیروزی تیمش مقابل الجبلین در نشست خبری حاضر شد و به این اخبار واکنش نشان داد.

ژسوس در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره صحنه‌ای که پس از تعویض سلمان الفرج به سمت نیمکت رفت و با او صحبت کرد، گفت: صحبت‌هایی که حاکی از اختلاف با برخی بازیکنان و همچنین نیمار در این مسابقه وجود دارد؛ من به شایعات پاسخ نمی‌دهم. من مربی هستم و با بازیکنان صحبت می‌کنم.

سرمربی الهلال سپس با عصبانیت ادامه داد: می‌خواهی بدانی من به سلمان چه گفتم؟ به او گفتم 60 دقیقه خیلی عالی بازی کردی و قدم به قدم برمی‌گردی، چون مدت زیادی است که در مسابقات شرکت نکرده‌ای. مربی نمی‌تواند با بازیکنانش صحبت کند؟ شما با سوالات‌تان چه چیزی را هدف قرار می‌دید؟ آیا می‌خواهید هیجان ایجاد کنید؟

پس از صحبت‌های ژسوس، خبرنگاران خطاب به او گفتند آنچه بیان شد، یک سوال است و او حق دارد جواب بدهد یا نه. سرمربی الهلال در پاسخ گفت: من مربی هستم و وظیفه من صحبت با بازیکنان است.

سرمربی الهلال در مورد شایعه اختلاف با نیمار گفت: من حتی قبل از اینکه نیمار به الهلال بیاید، رابطه قوی و خوبی با او داشتم.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره ستاره برزیلی گفت: زمانی که نیمار به سطح خود بازگردد، فرم هجومی الهلال متفاوت خواهد شد. نیمار پس از مدت‌ها دوری به دلیل مصدومیت بازگشته و پس از آن دو بازی انجام داده است. من با او صحبت کردم و گفت که کمی احساس خستگی می‌کند و ترجیح دادم به او برنامه تمرینی بدهم.

سرمربی الهلال در خصوص دیدار برابر الجبلین گفت: هدف ما پیروزی و صعود و گل نخوردن بود و حریف هیچ حمله‌ای روی دروازه ما نداشت.

ژسوس در ادامه به فشار مسابقات اشاره کرد و گفت: پارسال در همان زمان فقط 5 بازی انجام داده بودیم اما در حال حاضر هر 3 روز یک بازی داریم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار