این مربی نمی‌داند ستاره‌اش چه زمانی برمی‌گردد!

میکل آرتتا در کنفرانس خبری امروزش، درباره چند مسئله مانند واکنش‌ها به مساوی تیمش مقابل تاتنهام و وضعیت مصدومان تیمش قبل از بازی فردا مقابل برنتفورد در جام اتحادیه، صحبت کرده است.

آرسنال در این فصل با مصدومیت‌هایی مواجه شده است که آرتتا را انتخاب ترکیب هر بازی دچار مشکل کرده است. در بازی قبل مقابل تاتنهام نیز دکلان رایس به شکل نگران‌کننده‌ای مصدوم شد و نامش به لیست مصدومان اضافه شد. 

سرمربی اسپانیایی آرسنال ابتدا درباره تساوی این تیم در دربی شمال لندن و انتظارات هواداران گفت:«من فکر می‌کنم با انتظاری که ما ایجاد کرده‌ایم، همه می‌خواهند ما هر بازی را ببریم. بله، ما ۶ بازی بردیم و ۲ بازی مساوی کرده‌ایم، ولی این کافی نیست. غایبانی هم داریم که کار ما را سخت‌تر کرده است.»

درباره خوشحالی گل ساکا مقابل تاتنهام نظری داری؟

«توجهی نمی‌کنم. احتمالا آخری نفری بودم که متوجه آن اتفاق شد. آنها آزاد هستند تا زمانی که بی‌احترامی نکنند هر کاری در زمین انجام دهند.»

رایا فردا بازی خواهد کرد؟

«مشخص نیست. هنوز ترکیب بازی فردا را مشخص نکرده‌ام. حضور بعضی از بازیکنان نامعلوم است و صبر کرده‌ایم تا فردا ۱۱ نفر را انتخاب کنم.»

آرتتا همچنین درباره وضعیت غایبان فردا افزود:«دکلان رایس که در بازی قبلی به دلیل ناراحتی از ناحیه کمر تعویض شد، هنوز تمرین نکرده. امیدواریم که این مشکل بزرگی نباشد و باور داریم که زودتر به تمرین اضافه می‌شود.

آرسنال

امیدواریم که در روزهای آینده بهبود یابد

لئاندرو تروسارد هم برای فردا آماده نیست. باید روز به روز وضعیت او را زیر نظر بگیریم و ببینیم که آیا برای بازی مقابل بورنموث فرصتی خواهد داشت یا نه.

گابریل مارتینلی هم همینطور، او هم تا قبل از این بازی تمرین نکرده و برای فردا آماده نیست اما ممکن است به بازی بعدی برسد. پارتی هم همین وضعیت را دارد.

ساکا بعد از بازی به شدت لنگ می‌زد. او از بعد از بازی با تاتنهام نتوانسته است در جلسات تمرینی شرکت کند. این امکان وجود دارد که او هم در بازی آخر هفته مقابل بورنموث حضور نداشته باشد.

آرسنال

ما اکنون از بازیکنان کمی بهره‌مند هستیم و باید با شرایط تطبیق پیدا کنیم. در حال حاضر تیم خیلی کوچک است و ما نیاز داریم که بازیکنان مصدوم هر چه زودتر برگردند.»

به دنبال خرید مهاجم در ژانویه هستی؟

«صادقانه بگویم، به آن فکر نمی‌کنم. بازیکنان خوبی در خط حمله داریم، بله مصدومانی داریم ولی با بازیکنانی که در دسترس هستند ادامه خواهیم داد.»

آرسنال در چارچوب مسابقات کارابائو کاپ، فردا مهمان برنتفورد است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه