بازی نساجی-الهلال، با حضور بانوان

بازی نساجی و الهلال در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

تیم نساجی بعد از برد مقابل نماینده هند در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا ، حالا در هفته دوم باید مقابل تیم پرستاره الهلال عربستان قرار بگیرد.

از قبل مشخص بود که نساجی نمی تواند به خاطر نقص های موجود در ورزشگاه وطنی قائمشهر در خانه خود میزبان حریفان آسیایی باشد و به همین خاطر مسئولان این باشگاه ورزشگاه آزادی تهران را به عنوان میزبان معرفی کردند. از این رو بازی نساجی و الهلال هم در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

با توجه به عملیات ساخت و ساز موجود در ورزشگاه آزادی نگرانی هایی بابت حضور هواداران نساجی در ورزشگاه وجود داشت که حالا مشخص شده برای حضور تماشاگران در ورزشگاه تمهیداتی اندیشیده شده است.

تماشاگر نساجی-الهلال

با اعلام صادق درودگر مدیرعامل نساجی بازی این تیم مقابل الهلال عربستان قطعا با حضور تماشاگران برگزار می شود. او همچنین اعلام کرد که تعدادی از بانوان طرفدار نساجی نیز با حضور در ورزشگاه تماشاگر این مسابقه می شوند.

قرار است صبح شنبه جلسه ای در شورای تامین استان تهران با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ، شرکت توسعه و تجهیز، مدیران ورزشگاه آزادی و همچنین مقامات باشگاه نساجی برگزار شود تا درباره تعداد تماشاگرانی که مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا می کنند، ظرفیت جایگاه بانوان و مسائل اینچنینی تصمیم گیری شود.

گفتنی است؛ دیدار نساجی و الهلال ساعت 19:30 روز سه شنبه 11 مهرماه برگزار می شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه