جواد نکونام از دیدن خطیر غافلگیر شد + عکس

برگزاری جلسه آشتی کنان میان سرمربی و مدیرعامل استقلال در حضور علیرضا دبیر خبر بسیار مهمی برای ورزش ایران بود.

عصر روز جمعه این خبر رسانه‌ای شد که علیرضا دبیر بانی برگزاری یک جلسه آشتی کنان میان جواد نکونام و علی خطیر شد تا مشکلات استقلال بیش از این گسترش پیدا نکند و دو عنصر تاثیرگذار موجود در جمع آبی‌پوشان کنار یکدیگر برای حل مسائل تصمیم بگیرند. البته این جلسه حواشی و پشت پرده‌های خاصی هم داشت که خبر ورزشی پیرامون آن پیگیری کرد و به اطلاعات جالبی رسید.

غافلگیری نکونام

هرچند جواد نکونام به طور مستقیم در این رابطه مصاحبه نکرده ولی برخی افراد نزدیک به تیم و اعضای کادرفنی معتقدند سرمربی آبی پوشان به طور کامل در جریان برگزاری نشست مذکور نبود و دقیقاً ‌نمی دانست وقتی به ملاقات علیرضا دبیر خواهد رفت علی خطیر را هم آنجا می‌بیند.

آشتی کنان؟

نکته دیگری که پیرامون نشست مذکور شنیدیم، واکنش مربیان استقلال نسبت به عبارت آشتی کنان بود که در فضای مجازی خیلی مطرح شد. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اگرچه نکونام و خطیر با هم مشکل داشتند اما استفاده از عبارت "آشتی کنان" برای این جلسه عجیب است چون طرفین در نشست مذکور گلایه‌ها و مشکلات را مطرح کردند و قرار شد مشکلات حل شود و هرگاه چنین اتفاقی رخ بدهد، عملاً می‌توان گفت جواد و خطیر با یکدیگر آشتی کرده‌اند.

جواد نکونام علی خطیر استقلال

طرح همه گلایه‌ها

رابطه جواد نکونام با علیرضا دبیر، یک دوستی قدیمی است و آنها در مقطعی از سالیان گذشته با یکدیگر بچه محل هم بوده‌اند به همین خاطر اینکه نکونام به دعوت علیرضا دبیر راهی فدراسیون کشتی شود، چیز عجیبی نیست. حتی اعضای تیم استقلال پیش از سفر به اصفهان برای جدال با سپاهان هم برای دقایق کوتاهی در محل استقرار ملی پوشان کشتی استراحت کردند و از آنجا راهی مهرآباد شدند. از قرار معلوم سرمربی استقلال وقتی دید علی خطیر هم به جلسه او با علیرضا دبیر آمده است، در حضور مدیرعامل استقلال سفره دلش را برای بچه محل کشتی‌گیر، پرسپولیسی و قدیمی خودش باز کرد و تمام گلایه‌ها را گفت. از بحث مشکلات مالی و قضیه اسپانسر گرفته تا داستان عدم پرداخت پول به بازیکنان، فراهم نشدن شرایط برای جذب نفرات مورد نظرش، قضیه مهرداد محمدی و ... البته علی خطیر هم گلایه‌های خودش را داشت و پیرامون این مسائل توضیح داد اما علیرضا دبیر نهایت سعی خود را کرد که با وجود همه این مشکلات، این دو نفر به یکدیگر نزدیک شوند.

داستان پژمان درستکار

عکسی که از این جلسه در فضای مجازی منتشر شد، شایعات زیادی را در پی داشت و عده‌ای  از هواداران بر این باور بودند که پژمان درستکار هم در نشست مذکور حضور داشته است ولی افراد نزدیک به فدراسیون کشتی این مسئله را تکذیب کرد و مدعی شدند در نشسته سه جانبه علیرضا دبیربا جواد نکونام و علی خطیر، هیچ فرد چهارمی نبود و پژمان به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مجموعه حضور داشت اما به نشست نیامد و پس از پایان جلسه با استقلالی‌ها ملاقات کرد.

 

دیدگاه