درخواست جنجالی لیورپول از اتحادیه داوران

باشگاه لیورپول خواستار انتشار فایل صوتی گفتگوی داوران بازی تاتنهام - لیورپول شده‌اند تا ادعای اتحادیه داوران لیگ برتر تایید شود.

پس از اعتراف اتحادیه داوران لیگ برتر به یک گاف بزرگ و مردود اعلام کردن گل صحیح لیورپول، این باشگاه درخواست کرده است که فایل صوتی گفتگوی داوران را منتشر و درباره صحت این اشتباه شفاف‌سازی کند.

.اتحادیه داوران لیگ برتر انگلیس در بیانیه‌ای پس از بازی تاتنهام-لیورپول تایید کرد که یک "خطای انسانی" رخ داده است، سپس رسانه‌ها فاش کردند که داور var تصور کرده است که داور درون زمین گل را قبول کرده و دخالتی برای تغییر تصمیم انجام نداده است.

درخواست جنجالی لیورپول از اتحادیه داوران

در پاسخ به این ادعا لیورپول بیانیه‌ای نسبتا تند درباره این موضوع منتشر کرد و توضیح اتحادیه را غیرقابل قبول خواند و در انتهای بیانیه اعلام کرد که گزینه‌های موجود برای شفاف‌سازی بیشتر و حل مسئله را بررسی خواهند کرد. طبق گزارش بی بی سی، قرمزها اکنون خواستار انتشار فایل صوتی گفتگوی داوران بازی تاتنهام و لیورپول شده تا مشخص شود که رد گل اشتباه بوده است..

خبرنگاری از ESPN قبلا گزارش داده که هاوارد وب، رئیس اتحادیه داوران قرار است فابل صوتی را به عنوان بخشی از تلاش خود برای شفافیت بیشتر، منتشر کند، اما چنین کاری انجام نشده و حالا لیورپول خواستار انتشار این فایل شده است

داور بازی لیورپول و تاتنهام

منبع: ورزش3
دیدگاه