اولین آزمون جنجالی VAR در آزادی + عکس

برای نخستین بار بود که VAR در استادیوم آزادی، تصمیم داور مسابقه را تغییر داد.

پس از برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، استادیوم آزادی نیز به کمک داور ویدیویی مجهز شد و برای نخستین بار در دیدار پرسپولیس و النصر مورد استفاده قرار گرفت.

البته جریان آن مسابقه به نحوی بود که VAR در تصمیمات داور مسابقه دخالتی نداشت و تنها در ثانیه های آخر بازی برای احتمال خطای پنالتی به روی یاسین سلمانی، صحنه قبل از آن که آفساید بازیکن پرسپولیس اعلام شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

اولین آزمون جنجالی دستگاه ور دستگاه وی ای آر در آزادی

در آن دخالت کمک داور ویدیویی، مشخص شد که تصمیم کمک داور مبنی بر اعلام آفساید یاسین سلمانی درست بوده در نتیجه صحنه پس از آن یعنی خطاب پنالتی احتمالی به روی بازیکن جوان سرخ ها اهمیتی برای بررسی نداشت.

در دیدار امروز نساجی و الهلال نیز پس از آفساید اعلام شدن گل الکساندر میتروویچ، VAR صحنه را بررسی کرد که باز هم مشخص شد تصمیم کمک داور درست بوده در نتیجه گل مهاجم صربستانی رد شد.

اما نهایتا در دقیقه 38 مسابقه بود که ما نینگ برای بررسی صحنه درگیری میان بازیکنان دو تیم به کنار زمین رفت و امیرمحمد هوشمند به همراه سلمان الفرج را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا برای نخستین بار در استادیوم آزادی، VAR باعث تغییر نظر اولیه داور بازی شود.

دعوا و درگیری و کارت قرمز در بازی نساجی و الهلال

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار