شروع مذاکره سیتی با ارلینگ هالند

مدیران منچسترسیتی مذاکراتی را برای امضای قرارداد جدید با ارلینگ هالند، ستاره این تیم، آغاز کرده‌‎اند.

هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی در تابستان سال گذشته تا به حال نمایشی خیره‌کننده را ارائه کرده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فصل گذشته داشته است.

او موفق شد در اولین فصل حضورش در میدان با پیراهن سیتی 52 گل در رقابت‌های مختلف به ثمر برساند تا نشان دهد که رقابتی که بر سر جذبش شکل گرفته بود بیهوده نبوده است. 

هنوز چهار سال از قرارداد او با باشگاه منچسترسیتی باقی مانده اما روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که مدیران این باشگاه مذاکراتی را برای تمدید قرارداد این بازیکن به مدت 12 ماه دیگر با مدیر برنامه او آغاز کرده‌اند. 

ارلینگ هالند

سیتیزن‌ها امیدوار هستند که خیلی زود بتوانند برای امضای قرارداد جدید با این ستاره نروژی به توافق برسند و موضوعاتی مانند بند فسخ جدید و دیگر بندهای گنجانده شده در قرارداد اصلی هم مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت. 

این تصمیم در حالی گرفته شده که بسیاری معتقد هستند مدیران رئال مادرید نهایت تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا هالند را هرچه زودتر به سانتیاگو برنابئو منتقل کنند و او هم مشتاق پوشیدن پیراهن این تیم است. 

با این حال، اگر دو طرف برای تمدید قرارداد به مدت یک سال دیگر و تعیین بند فسخ مدنظر سیتی به توافق برسند، کار برای رئال مادرید در زمینه خرید این بازیکن بسیار دشوار خواهد شد و این خبر خوبی برای مدیران این باشگاه که علاقه زیادی به هالند دارند نخواهد بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار