مهم‌ترین حرف‌های فوتبالی آتیلا پسیانی؛ ۵۰ سال است که استقلالی‌ام

مرحوم آتیلا پسیانی که همواره از علاقه‌اش به استقلال صحبت می‌کرد، بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا پیامی برای پرسپولیسی‌ها نوشت.

آتیلا پسیانی هنرمند باسابقه و سرشناس سینما و تلویزیون ایران در سن ۶۶ سالگی درگذشت و جامعه هنر را عزادار کرد. پسیانی که چهره‌ای بسیار مطرح و تاثیرگذار بود، به دلیل ابتلا به سرطان در چند وقت اخیر در فرانسه حضور داشت و مراحل درمان خود را سپری می‌کرد. در مورد پسیانی می‌شود به این نکته اشاره کرد که او علاقه زیادی به فوتبال و البته تیم استقلال داشت و همواره این موضوع را بیان می کرد.

به گزارش خبرورزشی، پسیانی یکی از کسانی بود که در فیلم سینمایی آبی به رنگ آسمان که مستند تاریخ باشگاه استقلال بود، در نقش راوی حاضر شده بود و بخشی از تاریخ باشگاه استقلال را روایت می‌کرد. مرحوم پسیانی در مورد حضور در فیلم مستند تاریخ باشگاه استقلال گفت: خوشحالم که فیلمی از تاریخ باشگاه استقلال به پرده سینما آمده است. آبی یعنی آرامش و امیدوارم استقلال زودتر به آرامش برسد.

پسیانی در ادامه افزود: تاریخ باشگاه استقلال پر از افتخار است و افتخار می کنم به عنوان هوادار این تیم پنجاه سال است که از استقلال طرفداری می‌کنم. امیدوارم این تیم زودتر به آرامش برسد. همیشه بازی های استقلال را دنبال می‌کنم و عاشق این تیم هستم. امیدوارم بهترین‌ها برای استقلال رقم بخورد.

پسیانی که خیلی اهل کری خواندن هم نبود بعد از شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ در پستی اینستاگرامی نوشت: با اینکه استقلالی هستم ولی از شکست پرسپولیس در فینال آسیا ناراحت شدم. پرسپولیس در این بازی قهرمانانه ظاهر شد و می‌توانست به قهرمانی برسد. واقعا حیف شد که پرسپولیس نتوانست جام را بالای سر ببرد. او همچنین ابراز امیدواری کرده بود که روزی پرسپولیس و استقلال در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم بروند.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار