شوخی مربی آبی‌پوشان با الهامی و وقفه بازی به دلیل خرابی تجهیزات داور

نیمه اول بازی مس رفسنجان و استقلال با حاشیه‌هایی همراه شد.

تیم‌های مس رفسنجان و استقلال از ساعت ۱۷:۴۵ امروز ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

* تماشاگران حدود ۱۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه مجوز ورود به ورزشگاه را کسب کردند.

* حامد لک که به دلیل بیماری در تمرینات اخیر مس شرکت نکرده است در این بازی در فهرست تیمش جایی ندارد.

* تعداد طرفداران استقلال نسبت به رفسنجانی‌ها در این بازی کمتر بود.

* ساکت الهامی و دستیارانش پیش از آغاز بازی به سمت کادرفنی استقلال رفتند و با آنها خوش و بش کردند.

* در زمان خوش و بش الهامی با بازیکنان نیمکت‌نشین‌ استقلال، محمد نوازی به شوخی به سرمربی مس گفت: داداش چند نفر دیگر هم مانده‌اند! 

* روزبه چشمی، سعید مهری، محمد حسین مرادمند هم به سمت ساکت رفتند و برای حضور در بازی از او رخصت گرفتند. نفراتی مثل لوسیانو پریرا، فرشید باقری و میثم تیموری نیز با کسب رخصت از نکونام وارد بازی شدند. این در حالی است که سجاد شهباززاده، بازیکن فصل گذشته استقلال چنین کاری انجام نداد.

ساکت الهامی جواد نکونام

* در دقیقه ۱۱ پس از روی زمین افتادن علی عدنان، ۳ بازیکن مس یعنی سجاد شهباززاده، فرشید باقری و محسن آذرباد به سمت ساکت الهامی رفتند و با سرمربی این تیم صحبت کردند.

* باشگاه استقلال از ۳ اسپانسر روی پیراهن خود استفاده کرده و نام ۳ شرکت مختلف در جلو، پشت و روی آستین این تیم دیده می‌شود. البته قرار است این باشگاه به زودی یک اسپانسر را به شورت ورزشی خود اضافه کند.

* در دقیقه ۱۳ خرابی تجهیزات حسن اکرمی سبب شد بازی برای دقایقی متوقف شود. در نهایت داور وسط با کمک رضا عادل، داور چهارم این مسابقه به بازی برگشت.

* در دقیقه ۲۰ اعلام نشدن پنالتی روی مهرداد محمدی سبب اعتراض شدید جواد نکونام و بازیکنان استقلال به اکرمی شد.

* حسن اکرمی در دقیقه ۲۵ قصد نشان دادن کارت زرد به مهرداد محمدی را داشت اما بازیکن استقلال با پشت کردن به داور و اعتراض به این امر واکنش نشان داد. پس از این اتفاق داور برای لحظاتی با علی سامره، سرپرست آبی پوشان در کنار زمین صحبت کرد.

* باشگاه استقلال با انتشار فیلم دقیقه ۲۰ و ۲۵ بازی در کانال رسمی خود اعتقاد داشت داور ضمن اعلام خطای روی محمدی، باید فرشید باقری را هم از زمین اخراج می‌کرد‌.

استقلال

* در دقیقه 44 که در شرایطی که جواد نکونام اعتقاد داشت داور باید خطای هُل دادن مدافع مس روی محمدی را اعلام کند اما اکرمی خطای مهاجم استقلال را گرفت.

 

 

منبع: فارس
دیدگاه