احسان حاج صفی همیشه در صحنه + عکس

کاپیتان تیم ملی ایران یکی از 11 نفر اصلی آ. ا. ک مقابل پانتولیکوس است.

 در مسابقه معوقه هفته اول سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که احسان حاج صفی و میلاد محمدی را در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا مقابل تیم رده سیزدهمی پانتولیکوس قرار گرفت.

احسان حاج صفی که سه شب قبل در دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ اروپا حضور ثابت و تاثیرگذار در جریان دیدار مقابل آژاکس هلند داشت، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی آ. ا. ک آتن در دیدار برابر پانتولیکوس است.

احسان حاج صفی1

کاپیتان تیم ملی ایران در آخرین مسابقه آ. ا. ک آتن قبل از فیفا دی، در شرایطی جزو نفرات اصلی تیمش قرار گرفته که سومین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را برابر پانتولیکوس انجام می دهد.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن که در سوپر لیگ یونان چهار بازی انجام داده و در دیدار اخیرشان در لیگ اروپا به عنوان یار جانشین برابر آژاکس هلند به زمین رفته بود، امشب برابر پانتولیکوس دور از فهرست است و روی نیمکت هم دیده نمی شود.

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در 6 مسابقه گذشته‌اش در سوپر لیگ یونان سه پیروزی، دو تساوی و یک شکست داشته و در حال حاضر با 11 امتیاز در جایگاه پنجم جدول این رقابت ها قرار گرفته و در صورت برتری مقابل پانتولیکوس صعود یک تا دو پله‌ای خواهد داشت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار