پدیده بارسا: تتو نمی‌زنم؛ من پسری ساده‌ام

فرمین لوپز، پدیده جذاب بارسلونا، صحبت‌های جالبی را درباره خودش در گفتگو با روزنامه اسپورت مطرح کرده است.

به گزارش جهان مانا به نقل از ورزش سه ، لوپز یکی از پدیده‌های جدیدی است که آکادمی باشگاه بارسلونا معروف به لاماسیا به فوتبال اسپانیا معرفی کرده و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. 

این بازیکن این فصل نمایش خوبی برای تیم ژاوی ارائه کرده و توانسته اعتماد او را جلب کند و به یکی از بازیکنان محبوب در بین هواداران بارسا هم تبدیل شده است تا نشان دهد که لاماسیا هنوز هم می‌تواند بازیکنان درخشانی را در اختیار فوتبال اسپانیا و تیم اول بارسلونا بگذارد. 

او حالا مصاحبه‌ای مفصل با روزنامه اسپورت انجام داده که در ادامه بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم.

گل به رئال مادرید در مسابقات پیش فصل: حقیقت این است که این اتفاق ترکیبی از احساسات مختلف را به همراه داشت چون من بازیکن تعویضی بودم و انتظارش را نداشتم. سپس گل زدم و برای خودم و خانواده‌ام بسیار خوشحال بودم. 

الگوها: من همیشه به لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ نگاه می‌کنم. آندرس اینیستا هم همیشه الگوی خوبی برای من بوده است. 

رویا: رویایم این بود که اولین بازی را با پیراهن بارسا انجام دهم که به حقیقت پیوست. دوست داشتم آنجا باشم و با بهترین بازیکنان تمرین کنم. حالا رویایم این است که در تیم اول بمانم. داشتن این فرصت که فصل آینده هم به کارم در اینجا ادامه دهم رویای من است.

ژاوی: او از روز اول به من کمک کرد، خصوصا در بازی اول. او یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ است و از تمامی جنبه‌های بازی از جمله کنترل توپ و دفاع عالی بوده است. من چیزهای بسیاری از او و کادر فنی تیم یاد گرفتم. 

روزهای سخت نوجوانی: وقتی جوان‌تر بودم تحمل شرایط برایم دشوار بود. بسیار ناامید و ناراحت بودم. خیلی گریه می‌کردم. شرایط بدی داشتم. این باعث شد از نظر روانی قوی‌تر باشم. دوری از خانواده برایم سخت بود اما در نهایت پدر و مادرم و لاماسیا به من کمک کردند که شرایط بهتری داشته باشم. 

نوشیدنی مورد علاقه: آب. 

سریال مورد علاقه: خانه کاغذی. 

بازی محبوب: فیفا. 

تتو: نه. نمی‌توانم خودم را با تتو تصور کنم. هرگز. من پسری ساده هستم.

 

دیدگاه